جزئیاتی از خانواده آیفون ۱۷ لو رفت؛ رونمایی از رندر غیررسمی!/ عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

جزئیاتی از خانواده آیفون ۱۷ لو رفت؛ رونمایی از رندر غیررسمی!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و بر اساس گزارش زومیت، اگرچه هنوز گوشی های سری آیفون 16 رونمایی نشده اند، اما بازار شایعات پیرامون سری آیفون 17 نیز داغ شده است. Ice Universe، یک افشاگر معروف، ادعا می کند که سری آیفون 17 شامل چهار مدل خواهد بود. اما با یک تغییر، آیفون 17 اسلیم جایگزین آیفون 17 پلاس خواهد شد.

طبق گفته Ice Universe، سری آیفون 17 شامل مدل استاندارد، آیفون 17 اسلیم، آیفون 17 پرو و ​​آیفون 17 پرو مکس است.

جهان یخی

ظاهرا آیفون 17 و 17 پرو از نمایشگر 6.27 اینچی استفاده خواهند کرد. مدل های اسلیم و پرو مکس احتمالاً به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.65 و 6.86 اینچی خواهند بود. ویژگی قابل توجه سری آیفون 17 این است که همه مدل ها از نرخ رفرش متغیر 120 هرتز بهره خواهند برد. Dynamic Island نیز احتمالا در تمامی مدل ها وجود خواهد داشت.

مدل‌های آیفون 17 پرو و ​​پرو مکس احتمالا دارای سه دوربین 48 مگاپیکسلی شامل دوربین‌های اصلی، تله‌فوتو و فوق عریض، همراه با دوربین زمان پرواز (نوعی دوربینی که فاصله و عمق یک دوربین را تعیین می‌کند، خواهند بود. پرواز). چندین نقطه از سوژه و صحنه بر اساس سرعت نور برای هر نقطه از تصویر بهره مند خواهد شد.

جزئیات خانواده آیفون 17 فاش شد.  ارائه غیر رسمی فاش شد!/عکس

رندر غیر رسمی از آیفون 17 اسلیم

MacRumors

مشخصات دوربین آیفون 17 و 17 اسلیم در حال حاضر مشخص نیست. اما گفته می شود به دو دوربین مجهز خواهند شد.

آیفون 17 و 17 اسلیم احتمالا از تراشه A19 و مدل های Pro و Pro Max از تراشه A19 Pro استفاده خواهند کرد. به نظر می رسد این تراشه ها بر اساس لیتوگرافی سه نانومتری پیشرفته TSMC ساخته شده اند.

از دیگر ویژگی های احتمالی سری آیفون 17 می توان به پورت USB-C، Face ID، قاب آلومینیومی برای مدل استاندارد و قاب تیتانیومی برای مدل های Pro و Pro Max اشاره کرد.

طبق شایعات، قیمت آیفون جدید اپل از 799 دلار برای مدل پایه شروع می شود. آیفون 17 اسلیم 1299 دلاری احتمالاً گرانتر از مدل های 1099 دلاری و 1199 دلاری پرو و ​​پرو مکس خواهد بود. البته قیمت گوشی های ذکر شده در حال حاضر در حد حدس ما است. سری آیفون 17 احتمالا در سال 2025 وارد بازار خواهد شد.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *