اخبار اخبار عمومی

جزییات درگذشت سه نفر از کارکنان بخش درمان رامهرمز در تصادف رانندگی/عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، هاشم خنفری گفت: کادر پزشکی یکی از مهمترین سرمایه های نیروی انسانی استان خوزستان محسوب می شود که باید زیرساخت های مناسب برای انجام وظایف خود فراهم شود.

خبرگزاری ایرنا نوشت: وی به مشکلات مربوط به ایمنی راه های مواصلاتی استان اشاره کرد و افزود: با توجه به این شرایط واردات تجهیزات اولیه مانند خودروهای مورد نیاز برای انجام وظایف تیم های پزشکی ضروری است.

عضو کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: علاوه بر تمامی ابعاد احتمالی حادثه رخ داده برای ماماهای بیمارستان رامهرمز، استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اروند به رئیس جمهور و وزارت بهداشت پیشنهاد می شود. تجمیع و نوسازی ناوگان سازمانی حمل و نقل مراکز درمانی و بیمارستان استان خوزستان برای استفاده از آنها.

بر اساس این گزارش، روز گذشته وزیر بهداشت درگذشت سه مامای شبکه بهداشت و درمان رامهرمز در حادثه واژگونی خودرو در محور رامهرمز – اهواز را تسلیت گفت و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خواست: مراقبت کامل برای مجروحان و بازماندگان این حادثه دلخراش. ابعاد موضوع را بررسی کنید

خودروی پژو 405 که حامل زنانی مانند فاطمه براتی، سمیح شاهمیری و شهناز قنبری شاغل در بهداری شهرستان رامهرمز بود، ساعت 9:43 روز دوشنبه (9 مهرماه) در مسیر رامهرمز به اهواز واژگون شد. رسیدن به میرابشه . . این کارگران در بخش درمان ماموریت داشتند تا در جلسه کمیته مرگ و میر مادران شرکت کنند.

233217

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *