اخبار اخبار عمومی

حکم زندان برای بیش از حد غذا دادن به حیوان خانگی/ عکس

تبلیغات بنری


نادیا زکالوند: «ناجی» نام سگی است که صاحبش در اوکلند آنقدر به او غذا داد که این سگ بیچاره 53.7 کیلوگرم وزن داشت و نمی توانست بیش از 10 متر راه برود. پاهای کوچک این سگ نمی تواند وزن بدن او را تحمل کند.

وقتی ناجی فقط 10 متر راه رفت، حداقل سه بار مجبور شد بایستد تا نفسش را بگیرد. سگ به قدری چاق شده بود که دامپزشکان هنگام معاینه نمی توانستند به راحتی ضربان قلب او را بشنوند.

از آنجایی که ناجی نمی توانست به راحتی راه برود، ساعت ها روی زمین دراز کشید و خوابید و در نتیجه از ناحیه آرنج و شکم آسیب دید. ناگی همچنین ورم ملتحمه (قرمزی چشم) داشت.

زنی که صاحب این سگ بود به ناجی 8 تا 10 قطعه مرغ و چندین بیسکویت سگ در روز غذا می داد و متوجه نمی شد که او حیوان بیچاره را می کشد.

ناجی از صاحبش گرفته شد و تحت نظر دامپزشکان قرار گرفت و طی دو ماه 8.9 کیلوگرم وزن اضافه کرد. متأسفانه بر اثر خونریزی کبدی به طور ناگهانی درگذشت. کالبد شکافی ناگی نشان داد که این سگ از بیماری کبدی و سندرم کوشینگ نیز رنج می برد.

مدافعان حقوق حیوانات علیه صاحب این سگ که باعث بیماری و مرگ این حیوان شده بود شکایت کردند و در نهایت او مجبور شد 702 دلار به دولت بپردازد و دو ماه را پشت میله های زندان سپری کند.

منبع:

oditycentral

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *