اخبار اخبار عمومی

خبری از «آی نور» ۳ ساله نیست/ اعلام جزییات جستجو برای او/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان الیگودرزه گفت: تاکنون خبری از «آی نور» دختر سه ساله الیگودرزه که از پنجشنبه هفته گذشته مفقود شده است، در دست نیست.

غلامرضا لونی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ناپدید شدن دختر سه ساله عینور اهل روستای «د سفید» شهرستان الیگودرز در روز پنجشنبه هفته گذشته اظهار داشت: پس از اطلاع از این پرونده، امداد، جستجو و نجات مردان هلال احمر در جستجوی وی، دختران جوان الیگودرزه وارد منطقه شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز نتوانسته ایم این دختر را در منطقه پیدا کنیم و خبری از وی نیست، گفت: با استفاده از توان تیم های تخصصی امداد و نجات و تیم آماده سازی و نگهداری و سگ های جاسوسی آنها در چند روز گذشته منطقه را زیر نظر داشتند.

رئیس جمعیت حلال الاحمر الیگودرز با تایید این مطلب افزود: پس از جستجوی 100 درصدی منطقه برای یافتن این دختر سه ساله، برای دومین بار در حال جستجوی منطقه هستیم. احتمالات در فرآیند جستجوی ما

لونی در پاسخ به این سوال که بعد از چهار روز احتمال زنده بودن این دختر سه ساله وجود دارد؟ گفت: توکل به خدا، ما تمام تلاش خود را برای یافتن این دختر کوچک انجام داده ایم.

47236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *