خبری تلخ برای ماشین‌بازها؛ راه سه مجری معروف تخته‌گاز (Top Gear) از یکدیگر جدا شد /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

خبری تلخ برای ماشین‌بازها؛ راه سه مجری معروف تخته‌گاز (Top Gear) از یکدیگر جدا شد /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ به گزارش دیلی میل، این سه پخش کننده مشهور و دوست داشتنی پس از 21 سال میزبانی برنامه هایی مانند Top Gear و Grand Tour راه خود را از هم جدا می کنند. شایعات از ماه دسامبر می گفتند که در ویژه زیمبابوه، ما این سه نفر را برای آخرین بار با هم در تلویزیون خواهیم دید. حالا این شایعه به واقعیت تبدیل شده است.

ریچارد هاموند در بیانیه‌ای در اوایل سال جاری گفت: «تنها چیزی که می‌خواستیم کنترل آن را در دست داشته باشیم این بود که شراکت کی، کجا و چگونه به پایان می‌رسد.

کلارکسون و هاموند در سال 2002 مجریان برنامه Top Gear بی بی سی شدند و جیمز می پس از دو فصل جایگزین سومین مجری اصلی، جیسون داو شد. پس از 13 سال در Top Gear، بی بی سی تصمیم گرفت قرارداد خود را تمدید نکند و این سه نفر تور بزرگ را در Prime Video در سال 2016 آغاز کردند.

خبر بد برای بازیکنان ماشین؛  سه مجری معروف Top Gear راه خود را از هم جدا کردند / عکس

جرمی کلارکسون نمایش موفق دیگر خود، مزرعه کلارکسون را ادامه خواهد داد، در حالی که هاموند و می احتمالا برنامه های خود را خواهند داشت. می قبلاً دو برنامه ویژه سفر و آشپزی را برای Prime Video فیلمبرداری کرده است، در حالی که هاموند یک برنامه بقا به نام The Great Escapists در سال 2021 دارد.

منبع: موتور 1

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *