اخبار اخبار تکنولوژی

خبری ناامیدکننده برای طرفداران سامسونگ/ گلکسی S۲۵ در این مورد تغییری نخواهد کرد!

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری الکترونیک و به نقل از زومیت، سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گوشی گلکسی اس 25 اولترا است و احتمالا در اوایل سال 2025 از آن رونمایی خواهد کرد.اکنون اطلاعات جدیدی در مورد باتری آینده گلکسی کره ای فاش شده است.

به نقل از وب سایت 91Mobiles، مشخصات باتری سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل قبل بهبودی نخواهد داشت و همچنان شاهد ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی (ظرفیت واقعی 4885 میلی آمپر ساعت) و سرعت شارژ 45 وات خواهیم بود.

موبایل 91

در عصری که شرکت های چینی از باتری های 5500 و 6000 میلی آمپر ساعتی در گوشی های پرچمدار و حتی میان رده خود استفاده می کنند، استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در برترین گوشی های سامسونگ ناامید کننده به نظر می رسد.

طبق گزارش ها، شیائومی در حال توسعه یک باتری 7500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 120 واتی برای محصولات آینده خود است. سامسونگ خود با باتری های پر ظرفیت بیگانه نیست و در گوشی هایی مانند گلکسی M51 از باتری 7000 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است.

باتری گلکسی اس 24 اولترا با استفاده زیاد یک روز کامل دوام می آورد و مطمئناً استفاده از باتری بزرگتر مدت زمان استفاده نسل بعدی را افزایش می دهد. استفاده از باتری های سیلیکون کاربید سامسونگ می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

گلکسی اس 25 اولترا احتمالا دارای گوشه های گرد خواهد بود. انتظار می رود دوربین اصلی گوشی فوق 200 مگاپیکسلی با دو دوربین تله فوتو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی اولترا واید همراه شود. با توجه به عملکرد سامسونگ در سال جاری، به احتمال زیاد از نسل چهارم پردازنده اسنپدراگون 8 استفاده خواهد شد. اما امکان بازگرداندن Exynos 2500 نیز وجود دارد.

گلکسی اس 25 اولترا با اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.1 راه اندازی می شود و احتمالاً هر هفت سال یک بار به روز رسانی نرم افزاری را مانند نسل قبلی دریافت می کند. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *