اخبار اخبار اقتصادی

خواب تابستانی بازار مسکن + لیست آپارتمان های زیر قیمت تهران

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، ادامه روند رکود در بازار مسکن در تیرماه سال جاری ادامه یافت؛ به گفته دلالان املاک در تهران، قیمت تغییر نکرده است. اما بررسی پرونده های فروش در بسترهای الکترونیکی بازار املاک حکایت از خروج برخی از مالکان و افزایش تعداد فایل های فروش دارد.

صدای ایران در خبری نوشت: طبق مشاهدات ما، فایل های سبز رنگ (زیر میانگین قیمت منطقه) و فایل های مشکی (در محدوده میانگین قیمت منطقه) نسبت به فایل های قرمز (بالاتر از میانگین قیمت منطقه) بیشتر است.

در تیرماه، معامله گران همچنان مردد بودند و انتخابات ریاست جمهوری باعث شد تا وضعیت بازار مسکن و سایر بازارهای مالی مشخص شود، از معاملات خودداری کنند.

در منطقه پارس تهران قیمت آپارتمان با زیربنای 75 متر مربع و با قدمت 20 سال 4 میلیارد و 250 میلیون تومان و در محله پیروزی قیمت آپارتمان با مساحت 423 متر مربع با 18 سال ساخت 2 میلیارد و 250 میلیون تومان می باشد. 500 میلیون تومان.

در حوالی خیابان هفت تیر و بهار شیراز، واحدی با زیربنای 81 متر مربع و 27 سال عمر ساخت به مبلغ 5 میلیارد و 400 میلیون تومان و در محله جیشا واحدی به متراژ . 108 متر مربع با 7 سال ساخت 12 دلار به فروش می رسد. یک میلیارد و 900 میلیون تومان.

در محله شمس آباد برای یک آپارتمان به متراژ 72 متر مربع زیربنا و 14 سال ساخت 6 میلیارد و 500 میلیون و در محله نیاوران برای واحدی به متراژ 15 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است. 90 متر با 123 سال ساخت.

217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *