خودروساز لاکچری چین، مینی‌بوس خودران ساخت!/ عکس
اخبار اخبار اقتصادی

خودروساز لاکچری چین، مینی‌بوس خودران ساخت!/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینمینی‌بوس Hongqi به فرآیند تست خودروهای خودران پیوسته و در خیابان‌های چین دیده شده است. علاوه بر مینی‌بوس خودران، رسانه‌های چینی گزارش دادند که هونگچی در حال آزمایش یک روباتاکسی نیز است. شایان ذکر است که پیشتر در 10 جولای، هونگکی اعلام کرد که چراغ سبز آزمایش جاده ای نسل سوم رباتاکسی سطح 4 را از پکن دریافت کرده است. هونگکی همچنین خاطرنشان کرد که روباتاکسی این شرکت بیش از 100000 کیلومتر رانندگی خودکار را در منطقه آزمایشی انجام داده است.

در جلوی مینی بوس، زبان طراحی خانواده Hongqi مانند جلوپنجره آبشار کرومی حفظ شده است. در نمای جانبی این مینی بوس دارای دو درب و سنسور لیدار می باشد. در داخل چندین میله فلزی، یک دکمه قرمز (احتمالاً یک دکمه توقف اضطراری)، صندلی‌ها و یک پانل سقف وجود دارد.

یک سازنده خودروهای لوکس چینی مینی بوس خودران می سازد!/عکس

بر اساس تحقیقات Renub، داده های Global Market Insights نشان می دهد که بازار جهانی خودروهای خودران در سال 2023 به 2 تریلیون دلار خواهد رسید، در حالی که بازار خودروهای خودران چین در سال 2023 به 8.01 میلیارد دلار خواهد رسید.

یک سازنده خودروهای لوکس چینی مینی بوس خودران می سازد!/عکس

با تغییر صنعت خودرو از الکتریکی به خودروهای هوشمند، فناوری خودران به سرعت در چین رشد کرده است. در عین حال، برخی از مردم می ترسند که وسایل نقلیه خودران مشاغل آنها را تصاحب کنند و در مورد برخی از جنبه های ایمنی وسایل نقلیه خودران مطمئن نیستند. به عنوان مثال، در ماه مه امسال، مردم در شهر ووهان چین به صورت آنلاین شکایت کردند که رباتاکسی LuoBoKuaiPao Baidu باعث ایجاد ترافیک شده است. این نوع خودروها رفتارهای غیرعادی مانند توقف بی دلیل در وسط جاده یا توقف در هنگام پیچیدن از خود نشان می دهند.

یک سازنده خودروهای لوکس چینی مینی بوس خودران می سازد!/عکس

همانطور که وسایل نقلیه خودران در جامعه رایج تر می شوند، جالب است که ببینیم چگونه در زندگی ما جا می گیرند.

منبع: کام. carnewschina

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *