اخبار اخبار تکنولوژی

خودروهای روز زیر یک میلیاردتومان بازار /عکس

تبلیغات بنری


به گزارش – و بر اساس گزارش BEDAL، همه می دانیم که قیمت خودرو در بازارهای جهانی چند سال پیش افزایش یافت و حتی یافتن خودروهایی با قیمت کمتر از 20 هزار دلار نیز دشوار است. خودروهای ارزان قیمتی مانند کیا ریو، تویوتا یاریس، شورولت اسپارک و مزدا 2 دیگر تولید نمی شوند، اما این بدان معنا نیست که دیگر خودروهای مقرون به صرفه ای وجود ندارد. اگر خریداران علاقه مند به انتخاب خودروهای کارکرده کم کارکرد با قیمت کمتر از 15000 دلار هستند، می توانند به لیست ما از بهترین خودروهای سال 2024 با شماره ذکر شده نگاهی بیندازند.

بهترین خودروهای دست دوم 2024 زیر 15000 دلار

کیا سول

قیمت سول 2024 صفر کیلومتر از حدود 20000 دلار شروع می شود. این خودروی جعبه ای فضای کابین و بار خوبی دارد و موتور 2 لیتری آن 147 اسب بخار قدرت تولید می کند. اگرچه سول خودروی سریعی نیست، اما مصرف سوخت خوبی دارد. از همه مهمتر، کیا سول نشان می دهد که یک خودروی ارزان لزوما نباید خسته کننده باشد. نسخه های تمیز و دست دوم Soul را می توان با قیمتی در حدود 15000 دلار تهیه کرد.

کیا سراتو/فورته

کیا سراتو 2024 وارداتی کوشا خودرو نمای جلو

با قیمت پایه حدود 20000 دلار سراتو خودروی صفر کیلومتر یکی از راحت ترین خودروهای بازار آمریکا به حساب می آید و به نظر می رسد گرانتر از قیمت واقعی خود باشد. ارزان ترین نسخه این خودرو از همان موتور 147 اسب بخاری Soul استفاده می کند، اما امکان سفارش یک موتور توربو با قدرت 201 اسب بخار نیز وجود دارد. نسخه پایه این خودرو دارای صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و سیستم هشدار برخورد از جلو است. در حال حاضر، شما می توانید یک سراتو 2022 دست دوم را با قیمتی در حدود 15000 دلار خریداری کنید.

نیسان ورسا سدان

بازار خودرو امروز زیر یک میلیارد تومان است/ عکس

برعکس قیمت آن حدود 17 هزار دلار است و 2024 ارزان ترین خودروی صفر کیلومتر در بازار آمریکا محسوب می شود و با این مبلغ می توانید نسخه پایه مجهز به گیربکس 5 سرعته دستی، رینگ های فولادی 15 اینچی، پارچه ای را خریداری کنید. صندلی ها و غیره تمامی مدل های ورسا دارای موتور 1.6 لیتری 122 اسب بخاری هستند پس از آن انتظار سرعت نداشته باشید. نسخه های کارکرده این خودرو نسبت به اعدادی که ما در مورد آنها صحبت می کنیم ارزان تر هستند.

نیسان کیکس

نیسان کیکس

قیمت کوچکترین کراس اوور نیسان در نسخه پایه آن حدود 21 هزار دلار است و مجهز به موتوری مشابه ورسا است که البته گیربکس نصب شده در آن از نوع CVT خواهد بود. کابین این کراس اوور طراحی قابل قبولی دارد و تمامی مدل ها به صفحه نمایش لمسی مجهز شده اند. از جمله تجهیزات کیک سیستم های کمک ایمنی مختلفی از جمله هشدار خروج از خط را می توان نام برد.

هیوندای وانئو

بازار خودرو امروز زیر یک میلیارد تومان است/ عکس

محل برگزاری این خودرو رقیب نزدیک نیسان کیکس است و موتور 1.6 لیتری آن 121 اسب بخار قدرت تولید می کند. قیمت این خودرو حدود 20 هزار دلار است و در نسخه پایه آن تجهیزاتی مانند صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، تهویه مطبوع، چراغ های جلو اتوماتیک و رینگ های فلزی 15 اینچی وجود دارد. ونیو فقط با دیفرانسیل جلو تولید می شود و می توانید نسخه های دست دوم و تمیز را با قیمت پایین خریداری کنید.

میتسوبیشی میراژ جی 4

خودروهای امروزی کمتر از یک میلیارد تومان در بازار / عکس

میراژ جی 4 برخلاف سایر خودروهای موجود در لیست بهترین خودروهای استفاده شده ما در سال 2024، نتوانست چهره ارزان خود را پنهان کند. نکته منفی این خودرو موتور 3 سیلندر 1.2 لیتری با قدرت 78 اسب بخار است. کابین بسیار ارزان به نظر می رسد و طراحی آن چندان دلچسب نیست. البته مصرف سوخت بسیار خوب میراژ می تواند جلب توجه کند، هر چند که برای رسیدن به این دستاورد فداکاری های زیادی کرد.

خودروهایی که من دیده ام از ارزان ترین و آسان ترین محصولات موجود در بازار آمریکا هستند. بدیهی است که این محصولات معمولا ابعاد کوچکی دارند و مصرف سوخت خوبی را ارائه می دهند. با پرداخت چنین مبلغ ناچیزی، نباید انتظار زیادی از تجهیزات داشته باشید، اگرچه برخی از گزینه ها واقعا سخاوتمندانه هستند. از نقاط قوت خودروهای ارزان قیمت مورد بحث می توان به قیمت بسیار پایین، ابعاد مناسب برای ترافیک شهری، مصرف سوخت مناسب و حتی آپشن های متنوع در برخی مدل ها اشاره کرد. از طرفی مشکلاتی مانند موتور ضعیف، گیربکس ضعیف و مواد بی کیفیت کابین نیز وجود دارد. بسیاری از خریداران بر این باورند که خودروهای ارزان قیمت از قابلیت اطمینان بسیار پایینی برخوردار هستند، اما اینطور نیست و ساده سازی طراحی و ساخت یکی از بهترین راه ها برای کاهش مشکلات خودرو خواهد بود.

227227

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *