خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی / عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

خودروی جدید جیلی با قیمت یک میلیارد تومانی / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ جیلی گلکسی L6 با نسخه جدید Creative، ظاهر بیرونی جدید و پیکربندی ارتقا یافته را ارائه می دهد. در ماه ژوئن، سری گلکسی جیلی در مجموع 15975 دستگاه خودرو فروخت که افزایش 65.2 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد. به طور خاص، جیلی گلکسی L6 حدود 6391 دستگاه خودرو فروخت که نشان دهنده افزایش 4.3 درصدی نسبت به ماه قبل است.

به عنوان ظاهری جدید برای Jelly Galaxy L6، طراحی Creative Edition با سایر مدل ها مطابقت دارد. این خودروی جدید از طراحی بیرونی با رنگ بندی دوگانه صورتی و مشکی بهره می برد. اندازه بدنه آن 4782/1875/1489 میلی متر با فاصله بین دو محور 2752 میلی متر است.

خودروی جدید جیلی میلیارد تومان / ایده آل برای بازار ایران / عکس

از نظر ویژگی‌ها، جیلی گلکسی L6 در نسخه خلاق هفت عملکرد جدید از جمله چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب LED و نوارهای نوری 3.3 متری اضافه کرده است که می‌تواند 100 سناریو نوری مختلف را پیاده‌سازی کند.

قدرت همچنان از سیستم NordThor Hybrid 8848 جیلی تامین می شود که شامل یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ و یک موتور الکتریکی متصل به گیربکس سه سرعته DHT است. موتور 1.5 لیتری توربو دارای حداکثر قدرت 161 اسب بخار و حداکثر گشتاور 255 نیوتن متر است در حالی که موتور الکتریکی 143 اسب بخار قدرت و 338 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. شتاب 0 تا 100 این خودرو 6.3 ثانیه است. یک باتری لیتیوم یونی 18.74 کیلووات ساعتی، برد الکتریکی خالص تا 125 کیلومتر را فراهم می کند. برد کلی این خودرو 1370 کیلومتر است.

خودرو جیلی جدید میلیارد تومان / ایده آل برای بازار ایران / عکس

فضای داخلی از طرح رنگ خاکستری استفاده می کند و مواد جیر بیشتری به کنسول مرکزی اضافه شده است. کابین دارای صفحه نمایش مرکزی 13.2 اینچی، صفحه کیلومتر شمار 10.25 اینچی و فرمان چند منظوره D شکل مشابه مدل های فعلی است.

خودرو جیلی جدید میلیارد تومان / ایده آل برای بازار ایران / عکس

سیستم عامل این خودرو به گلکسی N OS مجهز شده است. علاوه بر این، این خودرو به مجموعه ای از سیستم ها از جمله کروز کنترل، تعامل صوتی، نقطه اتصال WiFi، کنترل از راه دور و سیستم نظارت بر کیفیت هوا مجهز است. صندلی‌های گلکسی L6 از ماساژ، تهویه، گرمایش و تنظیم الکتریکی پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، نورپردازی محیطی 256 رنگ داخل خودرو برای پنج حالت باز شدن در، صدای هوشمند، ریتم موسیقی، تنظیمات تهویه مطبوع و حالت راحتی قابل تغییر است.

جیلی گلکسی ال 6 در نسخه کریتیو با قیمت 17900 دلار (معادل یک میلیارد تومان) عرضه می شود.

منبع: کام. carnewschina

58322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *