اخبار اخبار تکنولوژی

خودروی جدید چینی ارزان‌تر از ساینا به بازار آمد / عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ آخرین Voling نسخه ای با برد تا 215 کیلومتر است. قابل توجه ترین ویژگی Hongguang Mini EV این است که نسخه Youth با تغییراتی در قابلیت شارژ و کیسه هوا عرضه می شود.

این یک ماشین بسیار ساده، جمع و جور و بسیار کارآمد برای رفت و آمد در شهر است. پنج طرح رنگی مختلف برای طراحی بیرونی و دو طرح رنگی برای داخلی قابل سفارش است.

داخل خودرو به صندلی های پارچه ای مجهز شده است که این خودرو را بیشتر شبیه خودروهای دهه 1970 می کند. جدای از زیبایی شناسی، تغییرات عمده ای در فضای داخلی خودرو ایجاد نشده است و Mini EV تنها یک نمایشگر را برای راننده حفظ کرده است. یکی از ویژگی های قابل توجه این است که نسخه جوان دارای دو کیسه هوا است که در آن کیسه های هوا برای راننده و سرنشین جلو وجود دارد.

یکی دیگر از مزایای Youth Edition شارژ سریع است. این خودرو که 215 کیلومتر برد دارد، باتری 17.3 کیلووات ساعتی دارد. شارژ سریع به باتری اجازه می دهد تا در عرض 35 دقیقه 30 تا 80 درصد شارژ شود.

خودروی جدید چینی با قیمتی ارزانتر از ساینا به بازار آمد/عکس

نسخه جوان Voling Hongguang Mini EV از یک موتور الکتریکی 30 کیلووات (40 اسب بخار) در عقب استفاده می کند که حداکثر گشتاور 92 نیوتن متر را ارائه می دهد. حداکثر سرعت همچنان به 100 کیلومتر در ساعت محدود شده است.

قیمت این نسخه از Voling Hongguang Mini EV حدود 5700 دلار (حدود 340 میلیون تومان) است.

منبع: کام. carnewschina

58322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *