اخبار اخبار عمومی

دخترک عجول کوه زری در آمبولانس به دنیا آمد/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، پژمان قاریان ۱۸ مردادماه با اعلام این خبر گفت: در هفته جاری یک مورد زایمان زودرس مادر باردار با کمک نیروهای عملیاتی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی یزدان آباد با موفقیت انجام شد. جاده. ، اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان.

اسنا در خبری نوشت: رئیس اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: پس از تماس بیمار در ساعت 03:08 بامداد با مرکز ارتباط، راهنمایی و مانیتورینگ پیش بیمارستانی عملیات اورژانس. دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص شروع درد زایمان. خانم 18 ساله ای در ماه هفتم بارداری در روستای کوه زر بلافاصله آمبولانس از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی یزدان آباد اعزام شد. مسیر به آدرس اعلام شده

دکتر قریان گفت: با رسیدن کارشناسان اورژانس به بالین مادر باردار، مادر بلافاصله به آمبولانس منتقل شد و اقدامات تخصصی در خصوص وی انجام شد، در حالی که به دلیل شروع زایمان در حال انتقال به مرکز درمانی بود. نوزاد پس از تولد در داخل آمبولانس به دنیا آمد و با حال عمومی خوب به بیمارستان دامغان منتقل شد.
روستای کوه زر یکی از روستاهای دورافتاده است که علاوه بر دهستان طرود در دهستان قهب، رستاق، دامغان و کوه زر و روستاهای اطراف آن از جمله رشام، ستوه، معلمان، حسینیان، سیناک قرار دارد. بسیاری از روستاها و آبادی های دیگر منطقه سرکویر را تشکیل می دهند.

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *