دختر بسیار محبوبی که در کنار «موشک» معرفی شد؛ کیم جو آئه کیست؟(+عکس)
اخبار اخبار جهان

دختر بسیار محبوبی که در کنار «موشک» معرفی شد؛ کیم جو آئه کیست؟(+عکس)

تبلیغات بنری


کیم جو آئه اولین بار در سال 2013 به عنوان دختر کیم جونگ اون شناسایی شد، زمانی که دنیس رادمن ستاره سابق بسکتبال به طور تصادفی نام او را فاش کرد و گفت که او را در آغوش گرفته و با خانم ری (سول جو، همسر کیم) ملاقات کرده است.

به گزارش فرادید، او به گاردین گفت: “من بچه آنها، جو آئه، را در آغوش گرفتم و با خانم ری صحبت کردم. او پدر خوبی است و خانواده زیبایی دارد.” اعتماد و تفاهم از طریق تبادل ورزشی و فرهنگی.»

آیا نام او واقعاً کیم جو آئه است؟

در حالی که دختر کیم جونگ اون با نام جو آئه شناخته می شود، Business Insider سال گذشته نقل قولی از یک جاسوس بازنشسته کره جنوبی منتشر کرد که گفته بود رادمن در مصاحبه با گاردین نام کودک را اشتباه نوشته است.

به گفته این افسر اطلاعاتی سابق، نام او احتمالا یون جو بود و ارتباط نادرست کیم و رادمن بود که منجر به سوء استفاده رسانه ها از این نام شد. با این حال، رادیو آسیای آزاد سال گذشته گزارش داد که دیگر اتباع کره شمالی به نام جو آئه مجبور شدند نام خود را تغییر دهند. موضوع نشان می دهد که نام اصلی او درست بوده است.

دختر بسیار محبوبی که در کنار «موشک» معرفی شد؛ کیم جو آئه کیست؟(+عکس)

دختری که در کنار «مسکویت» معرفی شد.

کیم جوآئه اولین حضور عمومی خود را در نوامبر 2022 در جریان آزمایش موشک بالستیک قاره پیما در مکانی نامشخص در کره شمالی انجام داد. شلوار مشکی، ژاکت پفی سفید و کفش قرمز پوشیده بود و در کنار پدرش راه می رفت. کشوری که روابط نزدیک خود را نشان داد. رسانه دولتی کره شمالی جو آئه را “فرزند عزیز” یا “بچه بسیار محبوب” کیم جونگ اون توصیف کرده است.

یک دختر بسیار محبوب در کنارش معرفی شد

مفسران کره شمالی به صراحت اعلام کرده‌اند که نمایش‌های عمومی Go A، از جمله در آزمایش‌های موشک بالستیک کره شمالی، با دقت طراحی شده‌اند تا پیام قدرت و اقتدار را نشان دهند.

سال گذشته، الجزیره به نقل از فئودور ترتسکی، محقق برجسته در امور کره شمالی، گفت: “وارث آینده به عنوان نماد قدرت معرفی شد زیرا اولین بار در کنار موشک ها ظاهر شد و موشک ها شاید بزرگترین نماد کره شمالی باشند. قدرت نظامی کره ادامه داد: ایده این است که نشان دهیم چقدر پایدار هستیم: «هیچ کس نمی تواند به ما حمله کند، زیرا ما این موشک ها را داریم و سیستم ما می تواند برای نسل های آینده ادامه یابد.»

یک دختر بسیار محبوب در کنارش معرفی شد

زندگی کیم جو آه

اطلاعات زیادی در مورد زندگی جو آی در دسترس نیست. به گفته سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی، او در خانه درس می خواند و از اسب سواری، شنا و اسکی لذت می برد. اگرچه پدرش رسما او را به عنوان وارث معرفی نکرده است، اما حضور استراتژیک او در رویدادهای مختلف نشان می دهد که او برای رهبری آینده آماده می شود.

یک دختر بسیار محبوب در کنارش معرفی شد

چونگ سونگ چانگ، تحلیلگر مؤسسه سجونگ در کره جنوبی، به آسوشیتدپرس گفت که گو آئه ممکن است خواهر و برادر کوچکتری نیز داشته باشد که جنسیت و سن آنها به طور عمومی فاش نشده است.

310310

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *