رامین رضاییان و رویای طلسم‌شکنی در استقلال!
اخبار اخبار ورزشی

رامین رضاییان و رویای طلسم‌شکنی در استقلال!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ شماره ده استقلال که از گذشته تاکنون همیشه در راس این باشگاه بوده، حالا وارث جدیدی دارد که میل به درخشش در استقلال را دارد. به همین دلیل بد نیست عملکرد بازیکنانی که در ده سال اخیر برای شماره ده استقلال بازی کردند را مرور کنیم:

* سجاد شهبازاده 1393
به گزارش ورزش سی، سجاد در دومین فصل حضورش در استقلال با شماره 10 بازی کرد و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. شهبازاده اگرچه در پایان استقلال نتوانست عناوین قهرمانی را کسب کند، اما بهترین گلزن فصل برای تیم تحت هدایت پرویز مظلومی بود.

* فرش شهبازاده 1396
پس از دوران ناموفق در ترکیه، شهبازادا به استقلال بازگشت و مانند گذشته شماره 10 را بر تن کرد. اما این بار اوضاع برای او خوب پیش نرفت و در پایان نیم فصل بدون گلی از استقلال رفت و به سرنوشت آرش افشین دچار شد.

2054535

* روح الله باقری 1397
خوشبختانه باقری که خونه به خونه در مسیر استقلال حرکت می کرد، شماره 10 این تیم را بر تن کرد. باقری در هفته های اول یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود اما کم کم از چشم وینیفرید شفر افتاد و در نیم فصل حتی یک بار هم با این تیم به میدان نرفت. باقری در پایان لیگ هجدهم با زدن تنها یک گل به السد از استقلال جدا شد.

1341756

* المهدی فرمانده سال 1398 و 1399
شماره ده استقلال در شرایطی به مهدی قیدی جوان رسید که با واکنش های منفی برخی از پیشکسوتان این تیم مواجه شد اما قیدی با این عدد آنقدر درخشید که به یکی از مهره های اصلی و محبوب این تیم تبدیل شد.

کاپیتان استقلال در فصل نوزدهم و بیستم شماره ده را بر تن می کرد و با آن پیراهن روزهای خوبی را سپری می کرد. جالب اینجاست که در اولین فصلی که این پیراهن را بر تن کرد، قول داد ده گل برای استقلال به ثمر برساند و در هفته پایانی لیگ هم به قولش عمل کرد.

1486102

* امین قاسمی نژاد 1400
جنگ نقل و انتقالات قاسمی نژاد با پیروزی استقلال به پایان رسید و امین 35 ساله با نیم فصل تاخیر راهی استقلال شد و اتفاقا شماره ده این تیم را نیز بر تن کرد. شرایط قاسمی نژاد در استقلال اصلا خوب پیش نرفت و در پایان نیم فصل تنها با یک گل استقلال را به مقصد گلگره ترک کرد.

1680844

* فرش شهبازاده 1401
پنج سال بعد دوباره شماره 10 استقلال را روی بدن سجاد شهبازاده دیدیم. اما این بار اوضاع برای آقای گل خوب پیش نرفت تا شهبازاده در پایان فصل بیست و یکم بدون گلزنی از استقلال جدا شود.

1738580

* عهدنامه بابایی 1402
بابایی فصل گذشته پس از انجام بازی های نیمه اول در استقلال با پیراهن شماره 18 شماره 10 را به تن کرد اما شرایط برای او مانند قاسمی نژاد خوب پیش نرفت. بیمان فصل را تنها با یک گل مقابل پکان به پایان رساند.

2028675

* رامین رضائیان 1403
سرانجام تنها یک روز پس از انتشار عکس مشاریپوف با پیراهن شماره 10 استقلال در تمرین، رسانه رسمی این باشگاه از رامین رضاییان با این شماره رونمایی کرد. با توجه به ناکامی شماره 10 استقلال در 4 سال گذشته، رامین انگیزه زیادی برای شکستن این طلسم با درخشش در پیراهن آبی دارد. علاوه بر این رضاییان سابقه پوشیدن شماره 10 لیگ ستارگان قطر را نیز دارد.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *