اخبار اخبار جهان

رزمندگان حزب الله به شهادت رسیدند/عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از سایت رابو، مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز جمعه از شهادت پنج تن از رزمندگان مقاومت در عملیات علیه رژیم اشغالگر قدس خبر داد.

حزب الله لبنان اسامی این شهدا را «حسن وسام حرقوس»، «قاسم صالح حرقوس»، «عقیل قاسم غریب»، «حسین محمد شاکر» و «محمد محمود نجم» اعلام کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه های جداگانه ای تایید کرد: حسن وسام هارکوس اهل روستای توره در جنوب لبنان است و در سال 2005 (2005) به دنیا آمد.

شهید قاسم صالح هارکوس معروف به فدا در سال 2004 (1383) در روستای توره در جنوب لبنان به دنیا آمد و در راه آزادسازی بیت المقدس به شهادت رسید.

مقاومت اسلامی لبنان نیز تایید کرد که شهید عقیل قاسم قریب در سال 1990 (1369 شمسی) در روستای طیر حرفه در جنوب لبنان دیده به جهان گشود.

در بیانیه حزب الله لبنان همچنین آمده است که شهید حسین محمد شاکر در سال 1998 (1377 شمسی) متولد شد و از اهالی روستای میس الجبل در جنوب لبنان بود.

حزب الله همچنین تایید کرد: محمد محمود نجم ملقب به کرار از اهالی روستای عیتا الجبل و متولد سال 1350 (1350) در راه آزادسازی بیت المقدس به شهادت رسید.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» که توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شد، حزب‌الله لبنان به منظور درگیری با بخش بزرگی از ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، به عملیات خود ادامه داد. انجام عملیات روزانه و خشونت آمیز علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین های فلسطین.

از آغاز عملیات حزب الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک نشینان صهیونیست در این منطقه مجبور به ترک خانه های خود شده اند.

از سوی دیگر، حملات مستمر حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی در دفاع از مقاومت غزه، هزینه های سنگینی را در همه زمینه ها اعم از اقتصادی و صنعتی و بیشتر شهرک ها و کارخانه های صهیونیست نشین به این رژیم تحمیل کرده است. در شهرک های شمال فلسطین اشغالی، به ویژه در بخش کشاورزی، تعطیل و غیرقابل استفاده هستند.

311311

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *