اخبار اخبار اقتصادی

رقابت مرسدس بنز و ایران خودرو در انفجار خودبه‌خودی خودرو /عکس و فیلم

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ اخیراً یک مرسدس بنز EQE در پارکینگ یک مجتمع آپارتمانی در کره جنوبی منفجر شد و باعث آتش سوزی گسترده شد. دود سمی ناشی از این انفجار 21 نفر را راهی بیمارستان کرد و به 70 خودروی دیگر آسیب رساند.

این حادثه در شهر اینچئون کره جنوبی رخ داده و توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده است. در این ویدئوی ضبط شده، این سدان تمام برقی هنگام پارک و حتی شارژ نشدن دود سفید از خود متصاعد می کند. به احتمال زیاد این دود از باتری نصب شده خارج شده است. چند ثانیه بعد EQE آتش گرفت و به خودروهای مجاور سرایت کرد.

به گفته سازمان آتش نشانی اینچئون، آتش سوزی حدود ساعت 6:15 صبح در زیرزمین مجتمع مسکونی رخ داد. در مجموع 177 امدادگر و 80 تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند. رسانه های محلی گزارش دادند که اطفای حریق 8 ساعت طول کشید. مقابله با آتش سوزی خودروهای الکتریکی بسیار دشوارتر است، اگرچه نسبت به خودروهای بنزینی کمتر رایج است.

209 نفر از ساکنان به دلیل دود شدید مجبور به تخلیه آپارتمان های خود شدند و آتش نشانان حدود نیمی از آنها را از پله ها و بالکن ها نجات دادند. 20 نفر از ساکنان شامل هفت نوزاد و کودک زیر 10 سال پس از استنشاق دود به همراه آتش نشان به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی مرسدس بنز در مورد این حادثه به روزنامه کره ای Jung Ang گفت: “در حال حاضر نمی توانیم جزئیات دقیق مدل و باتری ها را تایید کنیم.” علت دقیق.»

کارشناسان حدس می زنند که این خودروی برقی ممکن است قبل از تصادف دچار تصادف شده باشد که باعث آسیب به باتری و افزایش دمای آن شده است. سدان مرسدس بنز EQE از بسته باتری لیتیوم یون CATL با ظرفیت 90.6 کیلووات ساعت استفاده می کند.

منبع: کام

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *