اخبار اخبار تکنولوژی

رنگ‌بندی کامل گوشی‌های جدید گوگل / عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، به نقل از دیجیاتو و با توجه به تصاویر فاش شده توسط اندروید Headlines، مشخص است که پیکسل 9 در چهار رنگ مشکی براق، سفید، سبز و صورتی عرضه خواهد شد.

نوار دوربین در سری پیکسل 9 به شکل بیضی طراحی شده است و خبری از طراحی دو نسل اخیر یعنی چسباندن نوار به کناره های دستگاه نیست. از سوی دیگر، پشت پیکسل 9 شبیه به نسل قبلی براق به نظر می رسد. بنابراین ممکن است رنگ مشکی دستگاه بیشتر از سایر رنگ ها اثر انگشت کاربران را نشان دهد.

پیکسل 9 به صفحه نمایش 6.3 اینچی OLED مجهز است و حداکثر روشنایی آن احتمالا به 2000 نیت خواهد رسید. در بخش عکاسی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت دستگاه تعبیه شده و یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی همراه آن است. دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی نیز در سوراخ بالایی دستگاه قرار خواهد گرفت. با ابزارهای بهره وری هوش مصنوعی، کاربران قادر خواهند بود تصاویر جذاب و متنوعی ایجاد کنند.

تمامی دستگاه های سری پیکسل 9 به تراشه تنسور 4 مجهز خواهند شد. تراشه هشت هسته ای، ساختار آن از یک هسته Cortex-X4، سه هسته Cortex-A720 و چهار هسته Cortex-A520 تشکیل شده است. پیکسل 9 احتمالاً با 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، دستگاه فوق از مودم Exynos 5400 استفاده می کند و انتظار می رود از ارتباطات ماهواره ای پشتیبانی کند.

تاریخ رونمایی از سری گوگل پیکسل 9 به طور رسمی 23 آگوست اعلام شده است.

5858

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *