اخبار اخبار تکنولوژی

رنگین‌کمان پرچمدار اقتصادی سامسونگ/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش -، بر اساس گزارش دیجیاتو و به نقل از منابع بازار، مشخص است که سامسونگ گلکسی اس 24 FE را در رنگ های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد تجهیز می کند.

سامسونگ همچنان در حال کار بر روی گلکسی اس 24 FE است که انتظار می رود اواخر امسال عرضه شود. بر اساس گزارش جدید مشاور زنجیره تامین نمایشگر راس یانگ، این نسخه ارزان‌تر از سری S24 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد عرضه خواهد شد.

رنگ های متنوع و جذاب Galaxy S24 FE فاش شد

راس یانگ با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X به ترکیب رنگ گلکسی اس 24 FE اشاره کرد. نسخه مشکی این سری احتمالاً پرفروش ترین است. البته سامسونگ قطعا نام های جذاب و متمایز را برای رنگ های گلکسی اس 24 FE انتخاب خواهد کرد، اما رنگ های واقعی این گوشی همان هایی هستند که به آنها اشاره شد.

برای مقایسه، Galaxy S23 FE در رنگ های نعنایی، کرم، بنفش، نیلی، خاکستری و نارنجی عرضه شد. جالب اینجاست که هر دو رنگ مشکی و خاکستری در S24 FE گنجانده شده اند و رنگ خاکستری برای کسانی است که مشکی را کمی خسته کننده می دانند اما نمی توانند رنگ های روشن تر را تحمل کنند.

ماه گذشته، Galaxy S24 FE با چیپست Exynos 2400 و 8 گیگابایت رم در پایگاه داده Geekbench مشاهده شد. البته ممکن است نسخه هایی با رم 12 گیگابایتی نیز وجود داشته باشد. شایعات و گزارشات تاکنون در مورد تاریخ عرضه این گوشی متفاوت بوده است. برخی می گویند تابستان امسال و برخی می گویند این گوشی در پایان سال جاری وارد بازار می شود.

انتظار می رود این گوشی دارای همان دوربین اصلی موجود در گلکسی S24، S23 و S23 FE، صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED، حافظه داخلی با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت باشد.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *