رهبر انصارالله: دشمن دیگر در جایی که «تل‌آویو» نامیده می‌شود، در امان نیست
اخبار اخبار جهان

رهبر انصارالله: دشمن دیگر در جایی که «تل‌آویو» نامیده می‌شود، در امان نیست

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری الکترونیک ایسنا، آقای عبدالمالک بدرالدین الحوثی، رهبر گروه انصارالله یمن، روز یکشنبه در پی حمله رژیم صهیونیستی به غرب این کشور، گفت: تل آویو «حمله کرده است. حمله نظامی مستقیم به تانک های شرکت نفت و برق در حدیده.

وی گفت: انتخاب اهداف دشمن در چارچوب هدف قرار دادن اقتصاد یمن و ادامه جنگ اقتصادی با هدف آسیب رساندن به مردم و معیشت آنها صورت می گیرد. هدف دیگر دشمن نمایش تصاویر آتش و دود است تا حمله خود را به عنوان یک دستاورد بزرگ به تصویر بکشد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی می خواهد با صحنه های آتش به مردم خشمگین و ترسیده خود نشان دهد که به دستاورد بزرگی دست یافته و ضربه دردناکی به یمن وارد کرده است.

رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن صهیونیستی می‌خواست مردم فلسطین را در غزه در انحصار خود درآورد و راهبرد خود را بر همین اساس استوار کرد، اما اولین چیزی که در جهت‌گیری اشغالگری تأثیر گذاشت، جبهه حمایت در لبنان بود که دارای یک انحصار بود. تاثیر عمده.” این به کاهش رنج در غزه کمک کرده است. عملیات نیروهای مسلح یمن نیز تأثیر بسزایی در جهت گیری اشغالگر و تأثیر اقتصادی بر دشمن داشت.

سخنرانی رهبر انصارالله در یمن

دامنه عملیات ارتش یمن در حال گسترش است

آقای عبدالملک الحوثی تاکید کرد: عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت اسلامی در عراق تاثیر مستقیم و قابل توجهی بر دشمن داشت که تاثیر زیادی داشت و دشمن نتوانست جلوی آنها را بگیرد.»

وی با بیان اینکه ادامه نسل کشی در غزه و سیاست قحطی رژیم صهیونیستی، یمن را به سمت گسترش دامنه عملیات خود به اقیانوس هند و دریای مدیترانه سوق خواهد داد و با وارد شدن جنگ غزه به دهمین سال آینده خود گفت: ماه، رژیم صهیونیستی تجاوزات خود را متوقف خواهد کرد و باید تحت فشار و محدودیت بیشتری قرار گیرد.

پهپاد یافا ساخت یمن که توسط نیروهای یمنی سرنگون شد

رهبر گروه انصارالله یمن با اشاره به عملیات روز جمعه ارتش یمن علیه تل‌آویو گفت: پهپاد یافا یک پهپاد پیشرفته با قابلیت‌های تاکتیکی و فنی واضح و برد بلند است و قدرت تخریب آن از هر پهپادی فراتر است.

وی با اشاره به اینکه “نفوذ این پهپاد به عمق دشمن برای وی بسیار آزاردهنده بود و معادله مهم و جدیدی را ارائه کرد”، گفت: این امر از خارج از فلسطین بی سابقه است. هدف قرار دادن یافا یک ضربه روحی بزرگ برای دشمن بود و این چیزی است که رهبران آن می گفتند.

آقای عبدالملک الحوثی گفت: پهپاد یافا ساخت یمن و توسط نیروهای یمنی به فضا پرتاب شده و آنطور که برخی ادعا می کنند توسط نیروی دیگری ساخته و پرتاب نشده است. برخی نمی توانند نقش و اثربخشی یمن، توانایی مردم یمن و نفوذ ارتش و نیروهای مسلح آن را تصدیق کنند.

وی تاکید کرد: دشمن صهیونیستی دیگر در مکانی به نام “تل آویو” در امان نیست و این یک مشکل واقعی برای دشمن است و معادله جدیدی است که حکایت از شکست حامیان و مزدوران دارد.

رهبر انصارالله: دشمن دیگر در مکان نامگذاری شده در امان نیست

سخنرانی رهبر انصارالله در یمن

حمله رژیم صهیونیستی مانع از حمایت یمن از غزه نخواهد شد

آقای عبدالملک الحوثی در سخنرانی خود در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر حدیده یمن و تأسیسات غیرنظامی آن گفت: «دشمن متوجه شد که ادامه تجاوزات خود به غزه مشکلات و بحران های واقعی را برای او به همراه خواهد داشت. و به همین دلیل است که دلیب به یمن حمله کرد.

وی با بیان اینکه این حمله رژیم صهیونیستی مانع از ادامه مرحله پنجم حمایت یمن از غزه نخواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر حملات و هدف قرار دادن تأسیسات غیرنظامی در یمن بر ملت این کشور تأثیر می گذاشت، آنها تاثیر بسزایی در حملات مزدوران آمریکایی داشته است.

رهبر انصارالله تاکید کرد: توسعه توانمندی ها و انطباق با سطح چالش همچنان که در آغاز تجاوز آمریکایی-انگلیسی به یمن اتفاق افتاد ادامه خواهد داشت.

آقای عبدالملک الحوثی توضیح داد: این اظهارات که هر موضعی در حمایت از مردم فلسطین فقط به خاطر ایران است منطق رژیم صهیونیستی است و هرکس این حرف را بزند دست نشانده و مزدور در دست این رژیم است. رژیم و ملت فلسطین را توهین می کند». مردم فلسطین.”

دشمن به سمت فروپاشی و شکست پیش می رود

رهبر انصارالله یمن افزود: صهیونیست‌ها باید بیشتر نگران باشند و متوجه شوند که «رهبران احمق آنها را به خطرات بزرگ‌تری سوق خواهند داد».

وی با بیان اینکه ورود مستقیم رژیم صهیونیستی به نبرد دلیل بر عدم اجرای دستورات مزدوران است، خاطرنشان کرد: از نبرد مستقیم ما با دشمن اسرائیلی و همچنین آمریکایی ها خوشحالیم چرا که وی افزود: «ورود مستقیم دشمنان اسرائیل به یمن، مواضع واقعی را برای برخی کشورها آشکار خواهد کرد».

آقای عبدالملک الحوثی گفت: “مسئله مردم فلسطین واقعی است و طنین آن سراسر جهان را پر کرده است و هیچکس نمی تواند طوطی دشمن شود و حقیقت را بپوشاند.”

رهبر گروه انصارالله یمن با ابراز خوشحالی از همکاری یمن و جبهه‌های پشتیبانی، محور مقاومت یمن را محور الاقصی و بیت‌المقدس دانست و گفت: در همه جبهه‌ها در رابطه با صهیونیست‌ها هماهنگی وجود دارد. تجاوز رژیم

وی تاکید کرد: ما در این رویارویی در قوی ترین مرحله قرار داریم و به عملیات خود در حمایت از مردم فلسطین ادامه می دهیم، مردم یمن از اینکه در رویارویی مستقیم با دشمن اسرائیلی قرار گرفته اند خوشحال هستند، این مرحله مهم و حاوی شاخص هایی است. در حالی که دشمن به سمت فروپاشی و شکست پیش می رود، وعده پیروزی داد.»

310310

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *