اخبار اخبار تکنولوژی

رونمایی از محصول مراقب هوشمند در سالن اختصاصی همراه اول در الکامپ ۱۴۰۳

تبلیغات بنری


به گزارش «رابو» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، گروه همراه اول در رویداد «الکامپ 1403» از جدیدترین خدمات دیجیتال با محوریت فناوری های نوین نسل پنجم رونمایی کرد. تحت شعار “اتصال به آینده هوشمند”.

محصول «کاره هوشمند» در راستای استراتژی‌های موبایل اول و برای پاسخگویی به نگرانی‌های مردم در مورد مراقبت از کودکان، سالمندان و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار گرفت و در الکامپ رونمایی شد.

در آینده ای نزدیک برای دستگاه ها و تجهیزات مهم طراحی و توسعه خواهد یافت و برای اولین بار این محصول با استفاده از فناوری های پوشیدنی مانند دستبند، ساعت یا ردیاب های هوشمند که دارای ویژگی هایی مانند GPS، دکمه اضطراری SOS، سیم کارت هستند، تولید خواهد شد. و غیره قادر به ارائه نظارت بر روی تلفن همراه والدین با اتصال به پلتفرم اصلی برای ردیابی سالمندان و کودک با استفاده از برنامه مربوطه.

این پلتفرم خدماتی مانند ردیابی موقعیت فعلی، تاریخچه مکان و مسیر ناوبری، شناسایی منطقه امن، زمان‌بندی ویژگی‌های ساعت، دریافت هشدار در مواقع اضطراری، تماس‌های صوتی و تصویری و نظارت بر پیامک‌ها و تماس‌های ساعت، کیف پول و صفحه نمایش را ارائه می‌دهد. سطح باتری ساعت را فراهم می کند و …

از آنجایی که پلتفرم مربوطه به طور کامل در داخل کشور توسعه یافته است، نه تنها مشکلات مربوط به نیاز به اتصال به سرورهای خارج از کشور را حل می کند، بلکه این پتانسیل را دارد که به راحتی ویژگی ها و قابلیت های جدید را بر اساس نیاز مشتری و بازار اضافه کند.

این محصول که در نمایشگاه بین المللی 1403 الکامب مورد استقبال شرکت ها و مشتریان واقعی قرار گرفت به زودی وارد بازار می شود.

5454

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *