Borna – گروه علوم و فناوری: Snapchat با معرفی لنزهای هوش مصنوعی تبلیغاتی برای برقراری ارتباط با کاربران خود به روشی جذاب و تعاملی ، روش جدیدی را برای مارک ها فراهم کرده است.
Snapchat ویژگی جدیدی را با عنوان “تبلیغات لنزهای هوش مصنوعی” راه اندازی کرده است که به مارک ها اجازه می دهد تا با روشی جذاب و تعاملی با کاربران ارتباط برقرار کنند. در حالی که Snapchat قبلاً به مارک ها اجازه داده بود از لنزهای اسپانسر برای تبلیغات خود استفاده کنند ، این مارک ها هم اکنون می توانند از تجربیات هوش مصنوعی SNAP برای جذب مخاطبان استفاده کنند.
به گفته رویترز ، با استفاده از این لنزهای تعاملی ، مارک ها می توانند کاربران را در یک تجربه سرگرم کننده و جذاب در مقایسه با تبلیغات سنتی درگیر کنند. کاربران می توانند خود را در صحنه های مختلف ساخته شده توسط هوش مصنوعی با گرفتن سلفی مشاهده کنند.
اسنپ چت گفت: “با تجزیه و تحلیل چهره کاربران ، این لنزها آنها را به صحنه ای تولید شده توسط هوش مصنوعی منتقل می کنند و حداکثر 3 تجربه مختلف را در یک لنز ارائه می دهند.
پایان پیام/