اخبار اخبار عمومی

زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان مشخص شد

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، علی فرهادی گفت: پرداخت حق التدریس معلمان به روز شد.

سیده وسیم در خبری نوشت: وی گفت: اضافه پرداخت شهریه فروردین ماه با حقوق خرداد پرداخت شد. قبل از آن شهریه معلمان با تاخیر هفت تا هشت ماهه پرداخت می شد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: حق التدریس برای کارمندان و بازنشستگان است و با صورتحساب پرداخت می شود.

فرهادی افزود: تا پایان اسفند ماه آینده قدرت خرید تسویه شده و حقوق فروردین ماه نیز به زودی پرداخت خواهد شد. وی گفت: حق الزحمه دی ماه 1402 هجری قمری نیز پرداخت شد.

1402 بازنشسته

فرهادی گفت: انعام پایان خدمت هنوز به بازنشستگانی که از فروردین تا مرداد ماه 1402 هجری شمسی بازنشسته شده اند پرداخت نشده است و در تیرماه یا مرداد ماه سال جاری درصدد واریز آن هستند. پس از آن به سایر بازنشستگانی که در سال 1402 هجری شمسی بازنشسته شده اند، انعام پایان خدمت پرداخت می شود.

فرهادی گفت: 30 تا 40 درصد احکام مستمری بگیران از سال 1400 تا 1402 که به نظام طبقه بندی معترض بودند و نیاز به اصلاح دارند، بقیه احکام به زودی تکمیل می شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره عدم پرداخت دو میلیون تومان به کارکنان بهداشتی در احکام خود گفت: حقوق کارکنان بهداشتی بر اساس قانون واریز شد و از آنجایی که حقوق این قشر زحمتکش کفایت نمی کند. با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مبلغی تحت عنوان کمک حقوقی یا معیشت برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بوده و در بودجه 1403 باید این مبلغ باشد. دو میلیون تومان در نظر گرفته شده است که پرداخت خواهد شد.

فرهادی افزود: معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی به مبلغ دو میلیون تومان پرداخت می شود.

233217

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *