اخبار اخبار عمومی

سارق خیابان استاد معین کیست و درآمدش چقدر است؟/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش وبسایت رابو، چهارشنبه 3 مردادماه، کلیپی از سرقت گوشی تلفن همراه در خیابان استاد معین تهران در اختیار باشگاه خبرنگاران جوان قرار گرفت. به گفته مالبخت، این سرقت بامداد پنجشنبه 27 مرداد ماه رخ داد.

باشگاه خبرنگاران جوان در گزارشی نوشت: انتشار این فیلم که دزدی گوشی را از جلوی دستگاه خودپرداز بانک صادرات نشان می داد، به سرعت در فضای مجازی پخش شد تا اینکه تقریبا به تمامی سایت ها و کانال های خبری اعم از رسمی و معتبر رسید. -اخبار شناخته شده آژانس ها به صفحات مجازی غیر رسمی و ناشناخته، به همین دلیل ویدیو را بازنشر کردند.

علاوه بر خبرنگاران داخلی و خارجی، کاربران فضای مجازی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نیز به این ویدئو واکنش نشان داده و خواستار دستگیری سارق شدند.

یک روز بعد – در حالی که این ویدئو همچنان یکی از مهمترین ویدئوهای فضای مجازی بود – یکی دیگر از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان با تحریریه شهروند خبرنگار تماس گرفت و فیلمی از سرقت گوشی خود توسط همین دزد در اول تیرماه ارسال کرد. 1402. با این تفاوت که دزد این بار خیابان استاد معین در محله گیشا تهران را برای سرقت گوشی انتخاب کرده است.

نکته جالبی که در نگاه اول جلب توجه کرد این است که سارق با وجود اختلاف زمانی نزدیک به یک سال بین این دو سرقت، در هر دو مورد به یک شکل سرقت کرده بود و حتی کفش و کلاه او نیز همان کفش و کلاه بود و زمان وقوع دو سرقت حدود ساعت 10 صبح از مقابل بانک صدارت بود.

فیلم این سرقت به محض انتشار به سرعت در فضای مجازی پخش شد و اینکه سارق خیابان استاد معین یک سال قبل از این سرقت با همان کفش و کلاه اقدام به سرقت در محله جیشا تهران کرده بود، جرقه بسیاری را برانگیخت. واکنش های شگفت انگیز که توسط کاربران دنبال شده است.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود! روز جمعه (دیروز) یعنی دو روز پس از انتشار ویدئوی اول و یک روز پس از انتشار ویدئوی دوم، صفحه روزنامه جام جم فیلم دیگری از سرقت گوشی توسط این سارق در سید جمال الدین اسدآبادی منتشر کرد. خیابانی واقع در محله یوسف آباد تهران و تنها ساعاتی بعد چهارمین فیلم نیز از سرقت گوشی وی در خیابان دماوند منتشر شد!

در دو ویدئوی دیگر از این دزد که در روز جمعه منتشر شد، دزد مانند ویدئوهای قبلی صورت خود را با ماسک سفید پوشانده و با شلوار جین، پیراهن آستین بلند، کفش کتانی با کفی سفید و همان کلاه نقابدار. . به خاطر آن علامت سفید بزرگ روی سرش مشهور است.

با انتشار چهار فیلم متوالی از این سارق به نظر می رسد که او یکی از رایج ترین سارقان پایتخت است و اگر روزانه فقط یک سرقت انجام دهد، درآمدش به یک میلیارد تومان در ماه می رسد!

نکته دیگری که در این باره قابل ذکر است این است که این سارق منطقه جغرافیایی خاصی را حوزه فعالیت خود ندانسته است، زیرا در کلیپ های مختلفی که منتشر شده هر بار در یکی از مناطق تهران سرقت می کند و شاید در یکی از مناطق آن، و یکی از دلایل دستگیر نشدن او توسط پلیس این است که اگرچه او در خیابان های پایتخت پرسه می زند، اما “مستمر در حال تغییر مکان خود است.”

233236

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *