اخبار اخبار فرهنگی

سالن های نمایش چهار روز تعطیل خواهند بود و خبری از مدیران جشنواره تئاتر فجر

تبلیغات بنری


به گزارش – از اداره کل هنرهای نمایشی، همزمان با رحلت پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (ع) ص) از اذان مغرب یکشنبه 11 شهریور تا پایان روز در سراسر کشور قابل مشاهده است و روز چهارشنبه 23 شهریور به صحنه نمی روند. این روزها فقط اجرای نمایش های خصوصی و مذهبی بر اساس آیین نامه هیأت سنجش و نظارت و همچنین آیین نامه سالن های نمایشگاه برگزار می شود. نمایش ها از روز پنجشنبه 15 سپتامبر از سر گرفته می شود.

مدیران چهار بخش جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند

طی حکمی از سوی خیرالله تقانی پور، دبیر چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، مدیران حوزه های چهارگانه استان ها، نظارت و ارزشیابی، ارتباطات و تبلیغات و فجر این دوره از جشنواره معرفی شدند.

خیرالله تقانی پور دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر در چهل و سومین دوره خود، علی ایزدی را به عنوان مدیر استانداری، میثم جمالی را به عنوان مدیر نظارت و ارزشیابی، وحید لک را به عنوان مدیر ارتباطات و تبلیغات و داود نامور را به عنوان مدیر این جشنواره منصوب کرد. اداره نظارت و ارزشیابی مدیر اداره علاوه بر ایام الله دهه فجر با صدور احکام جداگانه ای انتصاب جشنواره را صادر کرد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند به سایت جشنواره بین المللی تئاتر فجر به نشانی https://fitf.theater.ir مراجعه کنند.

چهل و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری خیرالله تقانی پور در بهمن ماه 1302 در تهران برگزار می شود.

5757

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *