اخبار اخبار جهان

سخنرانی انتخاباتی ترامپ تحت تدابیر امنیتی شدید و از پشت شیشه‌های ضدگلوله

تبلیغات بنری


به گزارش خبر الکترونیک از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات نوامبر در اولین گردهمایی انتخاباتی در فضای باز پشت شیشه های ضد گلوله در این کنفرانس سخنرانی کرد. از دموکرات‌ها در شیکاگو، به‌ویژه اظهارات باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین، که آمریکا از آن به عنوان «منزجرکننده» یاد کرد.

با این حال، اوباما تنها دموکراتی نبوده و نخواهد بود که از سیاست های ترامپ انتقاد کرد.

ترامپ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون بایدن و نامزد دموکرات ریاست جمهوری را مسئول خروج فاجعه بار از افغانستان و جنگ در اوکراین و غرب آسیا دانست و همچنین بارها به گردهمایی دموکرات ها در شیکاگو اشاره کرد. سخنرانان دموکرات یکی پس از دیگری در نظر گرفتند که ترامپ در صورت بازگشت به کاخ سفید تهدیدی برای این کشور محسوب می شود.

سخنرانی ترامپ توسط تک تیراندازان پوشش داده شد

ترامپ که پس از کناره گیری بایدن در انتخابات نوامبر با هریس روبرو خواهد شد، از پشت تریبونی صحبت کرد که با شیشه های ضد گلوله احاطه شده بود که دیواری محافظ در سراسر تریبون تشکیل می داد. این در چارچوب تدابیر شدید امنیتی با هدف حفظ امنیت وی پس از حمله یک مرد مسلح به وی در پنسیلوانیا در 13 ژوئیه انجام می شود.

سخنرانی انتخاباتی ترامپ زیر تدابیر شدید امنیتی و پشت شیشه های ضد گلوله

محل سخنرانی ترامپ

علاوه بر این، یک سری نرده در اطراف محیط قرار داده شد تا دیوارهای اضافی ایجاد کند و خطوط دید را مسدود کند. تک تیراندازان نیز در پشت بام محل سخنرانی مستقر بودند. پس از سوء قصد نافرجام علیه ترامپ در ماه ژوئیه که تنها یک خراش روی گوش وی باقی ماند، رئیس سرویس مخفی آمریکا به دلیل عدم تامین امنیت از سمت خود استعفا داد.

310310

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *