اخبار اخبار عمومی

سقوط شبانه تیر برق روی خودروی ال‌۹۰/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش رابو به نقل از ایسنا، بهروز مقصودی، فرمانده آتش نشانان اعزامی به این حادثه در پنجم شهریورماه گفت: با وجود اینکه صاعقه بر روی خودرو سقوط کرد، خسارت مالی به بار آورد، اما خوشبختانه این حادثه به وقوع پیوست. هیچ کس صدمه نمی بیند.

فرمانده آتش نشانی سمنان با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در خیابان عسجدی شهر سمنان در شب گذشته بلافاصله ماموران ایستگاه شماره یک به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در جریان این حادثه تیر برق از برق جدا شد. قطب سقوط قسمت پایین به خودروی سواری که در حاشیه خیابان ایستاده بود، خسارت مالی به بار آورد.

مقصودی ادامه داد: با سقوط تیر برق و وقوع این حادثه، دید خیابان برای چند ساعت مسدود شد و از سوی دیگر به دلیل کشش کابل ها، تیرهای دیگر برق نیز سقوط کرد. .

فرمانده آتش نشانی السمنانی گفت: آتش نشانان بلافاصله با انجام عملیات ایمنی، منطقه را با نوارهای هشدار محاصره کردند، سیم های برق خودرو را خارج کردند و محل حادثه را ایمن سازی کردند.

وی افزود: همکاران سازمان آتش نشانی در شهرداری سمنان پس از حضور نمایندگان شرکت برق استان سمنان در محل حادثه و قطع کامل برق و همچنین پس از اطمینان از ایمنی محیط، ماموریت خود را به پایان رساندند.

به گفته این مدیر علت این حادثه در دست بررسی است و نتیجه از طریق اداره مربوطه اعلام خواهد شد.

233233

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *