اخبار اخبار عمومی

سگ دوچرخه‌سوار/ عکس

تبلیغات بنری


نادیا زکالوند: «ژو لایفو» یک سگ معمولی نیست. این سگ شایان ستایش که تحسین ساکنان استان جیانگ سو چین را برانگیخته است، می تواند مانند یک کودک سه یا چهار ساله دوچرخه سواری کند. این سگ از پاهای جلو برای هدایت دوچرخه و از پاهای عقب برای رکاب زدن استفاده می کند.

پس از انتشار تصویر ویدئویی دوچرخه سواری این سگ باهوش در زمین بسکتبال در شبکه های اجتماعی، بسیاری از مردم ابتدا آن را در چین و سپس در سایر کشورهای آسیایی مشاهده کردند و از توانایی این سگ در دوچرخه سواری شگفت زده و البته هیجان زده شدند.

به تازگی شبکه خبری فوجی ژاپن تصاویر ویدئویی از دوچرخه سواری این سگ منتشر کرده است که تعجب بسیاری از مردم را برانگیخته است.

به گزارش این شبکه خبری ژاپنی، «صاحب این سگ یک سال وقت صرف آموزش او کرده است و به نظر می رسد این سگ کوچولو از هر دقیقه ای که در حین دوچرخه سواری صرف می کند لذت می برد.

سگی که دوچرخه سواری می کند چیزی نیست که هر روز آن را ببینید، اما این سگ نه تنها یک دوچرخه سوار است، بلکه تنها در 6 روز توانست اسکیت برد را یاد بگیرد.

البته برخی از افرادی که ویدئوی این سگ را در شبکه های اجتماعی مشاهده کردند از اینکه صاحب سگ او را مجبور به یادگیری دوچرخه سواری که برای حیوانات غیرطبیعی و غیرضروری است ناراحت شدند و از صاحبش انتقاد کردند و او را ظلم به حیوان دانستند. .

منبع:

oditycentral

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *