اخبار اخبار جهان

سید هاشم صفی‌الدین نجات پیدا کرد؟ / اظهارات یک متخصص امور امنیتی را بخوانید

تبلیغات بنری


به گزارش رابو، التمیمی در گفت و گو با پایگاه خبری «بغداد الیوم» گفت: آقای هاشم صفی الدین نزدیک ترین گزینه برای دبیرکلی حزب الله پس از ترور شهید نصرالله است. دلایل متعددی از جمله کاریزما، و او رهبری خواهد بود که با توجه به خسارات سنگین ناشی از موج خسارات، نقش برجسته ای در کمک به این جنبش برای غلبه بر شرایط دشوار دارد.

شفقنا در این زمینه نوشت: وی گفت: سرنوشت صفی الدین پس از حمله دوم به یک مجتمع مخفی در حومه بیروت هنوز مشخص نیست و با وجود اعلام نتانیاهو مبنی بر ترور وی، حزب الله هنوز بیانیه ای در این باره صادر نکرده است. این رابطه.» در این زمینه، اما اطلاعات به بیرون درز کرده از ایران، خلاف ادعای نتانیاهو و امید او به نجات صفی الدین را نشان می دهد.

این کارشناس امنیتی عراق گفت: اگر صفی الدین زنده باشد و اطلاعات گمراه کننده برای شناسایی جاسوسان و مزدوران داخلی در اختیار موساد قرار گیرد، این بزرگترین عملیات فریب راهبردی و ضربه محکمی به دولت رژیم صهیونیستی و اطلاعات آن خواهد بود. آژانس‌ها» و «ایالات متحده به عنوان حامی و حامی مستقیم تل‌آویو در نظر گرفته خواهد شد».

التمیمی گفت: مدیریت نبردها در جبهه جنوبی لبنان در سطح پیشرفته ای در حال انجام است و نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی با ضربه محکمی مواجه شدند فرمانده میدانی خبره ای که امور را در دست گرفت و از جغرافیای جبهه به نفع خود بهره برد و مناطق جنوب لبنان را به «میدان فرسایش ارتش رژیم اشغالگر» تبدیل کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شهادت آقای هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در حمله اخیر به حومه جنوبی بیروت را رسما پذیرفت.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه اعلام کرد: با وجود اعلام نتانیاهو مبنی بر ترور صفی الدین، دستگاه های امنیتی اسرائیل این خبر را تایید نمی کنند.

دانیال هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما همچنان در حال بررسی نتایج حمله چند روز گذشته برای ترور صفی الدین در حومه جنوبی بیروت هستیم.

سایت اسرائیلی والا نوشت: اظهارات هاگری در مورد نتیجه ترور صفی الدین با سخنان نتانیاهو در تناقض است.

پیش از این حسن عز الدین از اعضای فراکسیون «وفاداری به مقاومت» (وفادار به حزب الله) اعلام کرده بود: «هر چیزی که در مورد سرنوشت آقای هاشم صفی الدین گفته می شود غیر رسمی است و ما پولی نمی دهیم. توجه به آن.»

2323

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *