اخبار اخبار تکنولوژی

شاسی‌بلند لوکس چری با احتمال ورود به ایران معرفی شد/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ چری هر روز سعی در گسترش دامنه محصولات خود دارد و تمایل زیادی برای ورود به بخش های جدید بازار دارد. فالوین T11 تلاش جدیدی برای راه اندازی بخش SUV لوکس فول سایز توسط این شرکت است. T11 مدل پرچمدار شاسی بلندهای سری Fulwin است که زیرمجموعه چری بود و اکنون برای خودروهای انرژی جدید محفوظ است.

به طور کلی، فالین T11 چهره ای شبیه به رنج روور دارد و با طراحی دو رنگ، ویژگی های یک خودروی لوکس را به تصویر می کشد. در نمای جلو شاهد استفاده از چراغ های متصل شده توسط گرافیک دوگانه هستیم. جلوپنجره خودرو از خطوط عمودی تشکیل شده و به خوبی با قسمت پایین سپر ترکیب می شود.

معرفی خودروی لوکس چهار چرخ متحرک چری با امکان ورود به ایران/عکس

در نمای جانبی شاهد خطوط صاف و نرم بدنه دو رنگ به سبک مایباخ هستیم. دستگیره درهای مخفی نیز در این قسمت قابل مشاهده است. البته نکته عجیب این قسمت این است که نیمی از دستگیره ها مخفی هستند و نیمی دیگر نه! در نمای عقب، چراغ هایی وجود دارد که با گرافیک الماس به هم متصل شده اند.

معرفی خودروی لوکس چهار چرخ متحرک چری با امکان ورود به ایران/عکس

به عنوان پرچمدار، T11 مجهز به حسگر لیدار است و بنابراین باید میزان قابل قبولی از قابلیت رانندگی کمکی، از جمله NOP City Driving Assist و عملکردهای حافظه پارکینگ را ارائه دهد.

تاکنون هیچ تصویر واضحی از فضای داخلی چری والوین T11 منتشر نشده است. با این حال، بر اساس اطلاعیه های قبلی، مشخص شده است که یک نمایشگر ترکیبی 30 اینچی و یک نمایشگر 17.3 اینچی برای ردیف دوم وجود خواهد داشت. داخلش هم قراره یخچال باشه. صندلی های ردیف دوم قابل تنظیم بوده و علاوه بر صندلی های جلو دارای عملکرد گرمایش، تهویه و ماساژ هستند. به احتمال زیاد، صندلی های چرمی را می توان با صدا و سایر عملکردهای خودرو کنترل کرد.

معرفی خودروی لوکس چهار چرخ متحرک چری با امکان ورود به ایران/عکس

T11 از سیستم پلاگین هیبریدی Kunpeng Super Hybrid C-DM چری استفاده می کند که از یک موتور 1.5 لیتری توربو و موتورهای الکتریکی تشکیل شده است. این موتور دارای راندمان حرارتی 44.5 درصد، حداکثر قدرت 154 اسب بخار و گشتاور 220 نیوتن متر است. اکنون گزارش ها حاکی از آن است که این خودرو با موتورهای الکتریکی جلو و عقب برای ارائه یک سیستم چهار چرخ محرک هوشمند عرضه خواهد شد. انتظار می رود برد تمام الکتریکی به بیش از 200 کیلومتر و برد جامع بیش از 1400 کیلومتر برسد. زمان شارژ 30 تا 80 درصد 19 دقیقه گزارش شده است. گفته می شود T11 شتاب 0 تا 100 را در 5 ثانیه طی می کند.

با توجه به فعالیت و حضور چری در ایران، حضور این SUV در ایران بعید نیست.

منبع: کام. carnewschina

227322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *