شاسی‌بلند وارداتی سوزوکی را می‌توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! /عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

شاسی‌بلند وارداتی سوزوکی را می‌توانید به هر شکل که بخواهید، عوض کنید! /عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدینسوزوکی جیمنی هورایزن در نسخه محدود تنها 900 دستگاه با طیف وسیعی از کیت بدنه و لوازم جانبی رونمایی شد. سوزوکی جیمنی یکی از جذاب ترین خودروهای وارداتی است که راسا خودرو وارد بازار ایران خواهد کرد. با توجه به ظاهر جعبه ای خود، کیت های بدنه را می توان مشابه خودروهای محبوبی مانند مرسدس بنز کلاس G نصب کرد، به همین دلیل است که جیمنی در سراسر جهان فروش بسیار خوبی داشت.

جیمنی هورایزن مجهز به جلوپنجره سوزوکی جدید، صفحه آلومینیومی روی سپر، رکاب های جانبی و روکش چرخ یدکی سوزوکی بود که آن را از جیمنی استاندارد متمایز می کند. این نسخه ویژه منحصراً در رنگ خاکستری با لوازم جانبی مشکی موجود است.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور بنزینی 1.5 لیتری تنفس طبیعی قرار دارد که 101 اسب بخار قدرت و 130 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. برای هورایزن، این موتور فقط می تواند به گیربکس دستی متصل شود و نیرو را به هر چهار چرخ ارسال کند. قوانین آلایندگی اروپا سوزوکی را مجبور کرده است که جیمنی را از سال 2021 فقط به عنوان یک خودروی تجاری سبک در اروپا و بریتانیا عرضه کند.

شما می توانید سوزوکی SUV وارداتی خود را هر طور که می خواهید تغییر دهید!  /تصویر

900 دستگاه سوزوکی جیمنی هورایزن هم اکنون در نمایندگی های منتخب سوزوکی در آلمان با قیمت 35000 دلار (معادل 2 میلیارد تومان) موجود است. برای زمینه، قیمت پایه جیمنی در بازار آلمان حدود 32000 دلار است. سوزوکی تایید کرده است که نسخه تمام برقی جیمنی در دست توسعه است و قبل از سال 2030 وارد بازار خواهد شد.

منبع: com

32254

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *