شاسی‌بلند کوپه مرسدس‌بنز با قدرتی شگفت‌انگیز/ عکس
اخبار اخبار تکنولوژی

شاسی‌بلند کوپه مرسدس‌بنز با قدرتی شگفت‌انگیز/ عکس

تبلیغات بنری


امیر مسعود عابدین_ برای شروع پروژه GER 800، منهارت به اصل موضوع رفت. موتور 4 لیتری توئین توربو V8 که به صورت استاندارد 603 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، حتی قدرتمندتر شده و اکنون 789 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور فوق العاده تولید می کند. GLE 63 S کوپه استاندارد می تواند در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد، بنابراین می توانید تصور کنید که GER 800 چه خواهد کرد.

اعداد جدید به لطف موتور توربو و پاورباکس ارتقا یافته MHtronik به دست می آیند. در برخی بازارها، این تیونر مبدل های کاتالیزوری 300 سلولی را نیز ارائه می دهد، اما استفاده از آنها در آلمان تایید نشده است.

مرسدس بنز کوپه SUV با قدرت / تصویر خیره کننده

سیستم تعلیق بادی بازنگری شده و اکنون 1.18 اینچ کمتر از مدل استاندارد است. در زیر گلگیرهای گشاد، چرخ‌های 23 اینچی Manhart Concave One را خواهید دید که به رنگ مشکی با لهجه‌های زرد به پایان رسیده است. از نظر بصری، GER 800 یک کیت بدنه عریض فیبر کربنی از TopCar Design دریافت می‌کند که به خاطر کار روی پورشه 911 شهرت دارد.

مرسدس بنز کوپه SUV با قدرت / تصویر خیره کننده

در نهایت، داخل کابین دارای روکش چرمی مشکی و زرد با تشک های کف Manhart است.

خبری در مورد قیمت گذاری نیست، اما احتمالاً ارزان نخواهد بود. GLE 63 S کوپه استاندارد با قیمت 130 هزار دلار (7 میلیارد و 540 میلیون تومان) به فروش می رسد.

مرسدس بنز کوپه SUV با قدرت / تصویر خیره کننده

منبع: carbuzz

322

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *