اخبار اخبار اقتصادی

شریک ولوو خودروی یک میلیارد تومانی عرضه کرد!/ عکس

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، جیلی گلکسی L6 با نسخه جدید Creative Edition با ظاهر خارجی جدید و پیکربندی ارتقا یافته عرضه می شود. در ماه ژوئن، سری گلکسی جیلی در مجموع 15975 دستگاه خودرو فروخت که افزایش 65.2 درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد. به طور خاص، جیلی گلکسی L6 حدود 6391 دستگاه خودرو فروخت که نشان دهنده افزایش 4.3 درصدی نسبت به ماه قبل است.

به عنوان ظاهری جدید برای Jelly Galaxy L6، طراحی Creative Edition با سایر مدل ها مطابقت دارد. این خودروی جدید از طراحی بیرونی با رنگ بندی دوگانه صورتی و مشکی بهره می برد. اندازه بدنه آن 4782/1875/1489 میلی متر با فاصله بین دو محور 2752 میلی متر است.

جالب است بدانید که مالک جیلی یکی از مهم ترین افراد در صنعت خودروسازی چین به حساب می آید. میلیاردر چینی لی شوفو که با نام انگلیسی اش اریک لی نیز شناخته می شود. دارایی خالص او 15.1 میلیارد دلار است و طبق گزارش فوربس، او صد و پانزدهمین فرد ثروتمند جهان است. او اغلب به عنوان یک مرد بزرگ و یک تاجر سرسخت توصیف می شود که جواب نه را نمی پذیرد. جیلی همه اینها را دارد: ده‌ها برند خودرو (از جمله Volvo، Lync & Co، Lotus، و غیره) از سطح پایه تا پریمیوم، و ماهواره‌هایی مانند SpaceX یا شرکت‌های مرتبط با خودرو که با اوبر چین رقابت می‌کنند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

227227

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *