اخبار اخبار فرهنگی

شهره سلطانی بعد از هشت سال در تئاتر کارگردانی می‌کند/ «ورق الخیال» و «ترور» روی صحنه می‌روند

تبلیغات بنری


به گزارش -، شهره سلطانی کارگردان و کارگردان سرشناس تئاتر، سینما و تلویزیون جدیدترین نمایش خود با نام «من و گربه پری» را شهریورماه امسال به عنوان کارگردان عرضه می کند.
«من و گربه خیالی» عنوان یکی از جدیدترین نمایشنامه های نمایش داده شده در شهریور ماه 1303 به نویسندگی سیمین امیریان و کارگردانی شهره سلطانی است.
شهره سلطانی در سال های گذشته علاوه بر بازی در نمایش های زیادی به عنوان کارگردان در عرصه تئاتر فعالیت داشته است که آخرین آن مربوط به کارگردانی نمایش پینوکیو 2014 در تالار استاد نذرزاده بود. کرمانی، تماشاخانه ایرانشهر و «شبادا «تلمس – 1376» در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر قرار دارند.
نمایش «من و گربه خیالی» یکی از کارهای جدید شهره سلطانی در عرصه کارگردانی تئاتر به شمار می رود که به گفته وی قرار است در قالب روایتی متفاوت و کمتر به آن پرداخته شود. تئاتر .
شهره سلطانی یکی از بازیگران زن فعال در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در سال های اخیر در چندین نمایش مختلف به کارگردانی هنرمندان مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون بازی کرده است.
این هنرمند همچنین در دو سال گذشته برای بازی در نمایش های مردنیک، رز ازنو و ماریکی در مارکی برنده جایزه بهترین بازیگری در جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد.
«نبرد در نبرد» به کارگردانی سیاوش تاموورث، «آدم آهنگر» به کارگردانی رضا کرم رضایی، «مثل یک تئاتر» به کارگردانی رضا فیاضی، «پلکان مشکین» به کارگردانی شارمین میمندینگاد، «قطار ارواح» به کارگردانی رضا کرم رضایی، دلدادگان» «نقل به کارگردانی سیاوش ثمورث»، «رزازنو» به کارگردانی منجا محمدی، «آخرین قهرمانان زمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، «ماسالی در آشیانه» به کارگردانی منجا محمدی، «پستوخانا» به کارگردانی حمید امجد، «باغ شب» «دیدگاه ما» به کارگردانی هادی مرزبان، «مدار بسته» به کارگردانی منیژه محمدی، «گمشده» به کارگردانی فرهاد اصلانی، «بوی خواب» به کارگردانی سهراب سلیمی، «خواننده هشتم» به کارگردانی اروندشت آرای، «روسمرشالم» به کارگردانی محمودرضا رحیمی، «مرد خوب» به کارگردانی امیر دژاکام و «کوکوی کوپتران حرم» به کارگردانی علی رضا نادری و تعدادی دیگر از تجربیات بازیگری سلطانی در عرصه تئاتر است. عرصه

در سالن ایرانشهر؛ نمایش «تخیل خالی» و «تروریسم».

نمایش «تخیل کاغذی» به کارگردانی اسماعیل قرجی و «تروریسم» ساخته ابراهیم امینی از هشتم مردادماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می شود.

نمایش فانتزی به نویسندگی محمدصادق گلشین عریفی به کارگردانی ایزایل گئورگی و تهیه کنندگی آزاده صمدی از یکشنبه 7 مردادماه ساعت 19 در سالن استادیوم سااریجیان و نمایش ترسناک به نویسندگی فردیناند فون شیراخ به کارگردانی به تهیه کنندگی ابراهیم امینی و تهیه کنندگی علی محمدحسام فر 7 مرداد ساعت 21:15 در تالار استاد نظیرزاده کرمانی به روی صحنه می روند.

بازیگران سریال کاغذ فانتزی عبدالحمید گودرزی، علی محمودی، اسماعیل قرجی، محمدصادق گلشین عریفی و ایمان صیاد برهانی هستند.

بازیگران نمایش ترور (به ترتیبی که وارد صحنه شدند) مهدی پاکدیل، وحید رهبانی، مینو شریفی، علی محمد حسام فر، علی باقری و الهام نامی هستند.

22057

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *