اخبار اخبار اقتصادی

صدور مجوز خروج ۱۰ هزار خودرو از شرکت مدیران خودرو/ تمام معوقات سریعا تحویل داده می‌شوند

تبلیغات بنری


مدیران خودرو که نتوانستند محصولات را به موقع به گروهی از مشتریان تحویل دهند، در نهایت تا یک ماه آینده به همه معوقات رسیدگی خواهند کرد. آخرین اخبار حاکی از آن است که از روز دوشنبه 24 مردادماه، 10 هزار دستگاه خودروی متعلق به مدیران موتور پس از خروج از گمرک، مراحل تحویل به خریداران را طی می کنند.

خروج محصولات معوق مدیران وسایل نقلیه موتوری از گمرک

درویش ملا نماینده حقوقی مدیران خودرو چندی پیش از ترخیص 10 هزار خودروی این شرکت بر اساس ماده 42 قانون گمرک و با کمک ارگان هایی مانند بانک مرکزی، سازمان بازرسی کل کشور، فرمانداری بم خبر داد. و وزارت دادگستری همینطور آداب و رسوم بم و کرمان. به گفته وی، پس از ترخیص خودروها، مدارک برای تسریع در تحویل معوقات به خریداران بررسی می شود.

نماینده حقوقی مدیران خودرو همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه ثبت سفارش، تخصیص ارز و ترخیص قطعات یدکی و خودروهای برگشتی به روال قبلی مطابق ماده 42 قانون گمرک، درخواست ترخیص 10000 دستگاه از این میزان بوده است. محصولات این شرکت برای تسریع در این فرآیند ارائه شد. این ماده امکان ترخیص کالا با تایید رئیس کل گمرک و تعهد بالاترین مقام وزارت و محاسبه وجوه بدهی و صدور حکم را می دهد.

پیش بینی می شود تا 25 روز آینده مدیران خودرو تمامی محصولات عقب افتاده را به مشتریان تحویل دهند و به روال عادی تحویل خودرو بازگردند.

2323

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *