مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: نقصی در سامانه نرم افزاری مسیریابی قطار در خط چهارم رخ داد که منجر به تغییراتی در برنامه حرکت قطارها شد.
به گزارش خبرگزاری رابو. هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط چهارم مترو گفت: از آنجایی که در اوج تردد مسافران بودیم، این تغییر برنامه باعث ازدحام مسافران در برخی ایستگاه ها شد. .
وی خاطرنشان کرد: این سرویس در حال حاضر در حال اجراست، اما به دلیل ازدحام مسافران، اسکورت مسافران به قطار و اعزام بدون معطلی از ایستگاه ها می تواند به تسریع روند رفع مشکل و اعزام قطارها بر اساس مشخصات کمک کند. جدول
انتهای پیام/