اخبار اخبار عمومی

علی‌اکبر قاضی‌زاده: کاش روز خبرنگار مصادف با تاسیس اولین روزنامه ایرانی بود؛ برای کوچکترین خطاها برای ما حکم صادر می‌کردند

تبلیغات بنری


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رابو، ۲۶ مرداد روز خبرنگار است و به مناسبت این روز مراسمی با حضور خبرنگاران و شخصیت های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و ورزشی در سایت این خبرگزاری برگزار شد.

علی اکبر قاضی زاده، استاد روزنامه نگاری در این مراسم حضور داشت و گفت: سال هاست که این روز را دوست دارم و دلیل علاقه من به روز خبرنگار است مسئولان کشور این روز را جشن می گیرند و مدام از روزنامه نگاران تمجید می کنند و آن را آیینه تمام عیار بهتر می نامند، اما هیچ کدام از خبرنگاران نمی پرسند که چه کار می کنید؟ زندگی شما چطور پیش می رود روزی است که ما روزنامه نگاران فراموش کنیم کجا هستیم.”

قاضی زاده ادامه داد: به احترام همه شهدایی که جان خود را فدای این کشور کردند، می گویم چقدر خوب بود که روز خبرنگار در روز تاسیس اولین روزنامه ایران که مصادف با روز کارگر است انتخاب می شد. امروز همانطور که گفتم جای شهید صارمی و عزیزانش که قربانی جاهلیت مقدس شدند قابل احترام است اما شاید بهتر باشد روز خبرنگار مصادف با روز تاسیس اولین روزنامه ایران باشد.

این استاد روزنامه نگاری گفت: هرگاه اخبار یا شایعات تاثیرگذاری می شنوم، به یاد سال هایی می افتم که به خاطر کوچکترین اشتباهات و اشتباهات جناب آقای مرتضوی، به نوعی از دست رژیم اشغالگر قدس بیرون کشیده شدیم. حکمی برای ما صادر کرد، اما حالا رسانه های جدید برای محدودیت ها محدودیتی نگذاشته اند و او دلیل خوشحالی من است.»

وی گفت: یک بار دیگر روز خبرنگار را به همه کسانی که هنوز خبر و آگاهی را احیا می کنند و روح و تاثیر آگاهی را حفظ می کنند تبریک می گویم، امیدوارم روزی برسد که بالاخره همه نقش آگاهی را حتی برای خبرنگاری درک کنند. ثبات دولت ها می تواند باشد.

233233

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *