اخبار اخبار سیاسی

عکسی از مهمانان ظریف در اولین روز کاری در معاونت راهبردی دولت /به سمت نهایی کردن فهرست کابینه پیشنهادی می رویم /گمانه زنی ها درحد خبرسازی است

تبلیغات بنری


به گزارش -، محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

خوش آمدی

دیروز یکشنبه با جلسه ساعت هفت صبح با یکی از اعضای شورای راهبری در مورد اولویت های راهبردی 14 گانه دولت شروع کردیم و سپس با کمیته زنان در شورای راهبری در مورد راهکارهای کاهش شکاف جنسیتی تبادل نظر کردیم. کشور. سطوح مدیریت ارشد. مقرر شد ارتباط راهبردی معاونت با کمیته ها به عنوان بخشی از وظایف معاونت ادامه یابد.

پس از آن ریاست محترم مرکز مطالعات راهبردی گزارش بسیار مفیدی از فرصت ها و چالش های پیش روی مرکز و گزینه های مختلف برای معاونت راهبردی ارائه کردند.

جلسات بعدازظهر برای پیگیری امور مربوط به معاونت راهبردی بود و سپس برای اولین بار در دولت چهاردهم در جلسه شورای دولت شرکت کردم. بعد از جلسه شورای دولت با تعدادی از فعالان عرصه فضای مجازی جلسه ای داشتم و سپس در جلسه ای از ساعت 20 تا 22:30 با حضور رئیس جمهور، نتایج کار ستاد فرماندهی را بررسی کردیم. شورا با توجه به پاسخ به استعلام های دریافتی.

امروزه بقیه بیشتر به کارهای تحقیقاتی و آکادمیک می پردازند. قرار است صبح فردا جلسه بعدی در خصوص کاندیداهای عضویت در بدنه دولت با حضور جناب آقای دکتر مزیکیان برگزار شود و با رایزنی های امروز ایشان به سمت تدوین لیست نهایی کاندیداها حرکت کنیم.

خوشبختانه متوجه شدم که امروز تعدادی از جوانان متخصص غربالگری و پیشنهادی به کمیته ها و هیئت رئیسه به عنوان معاون و مدیر ارشد سازمان برنامه و بودجه منصوب شدند.

بار دیگر تاکید می کنم که گمانه زنی ها درباره اعضای هیات وزیران همچنان در سطح صنعت خبر است و انشالله به تدریج وضعیت روشن خواهد شد.

همانطور که قبلاً گفتم، انتخاب وزرا و معرفی آنها به مجلس در اختیار رئیس جمهور است و ما بازوی مشورتی او در یک ابتکار شجاعانه از سوی او هستیم.

حالا با کمی تاخیر به دعوت اصحاب رسانه به جلسه می روم.

شاد و سربلند باشید.

29219

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *