عکس | اقدام معنادار علی کریمی پس از شایعات بازگشت
اخبار اخبار ورزشی

عکس | اقدام معنادار علی کریمی پس از شایعات بازگشت

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ یکی از بازیکنانی که بارها نامش برای پیوستن به استقلال مطرح شده و مسئولان باشگاه برای حضور در آن تلاش کرده اند، علی کریمی است. هافبک باتجربه فوتبال ایران که رکوردهای متعددی در اروپا دارد و در حال حاضر عضو تیم کایسری اسپور ترکیه است، اکنون مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته است.

به گزارش سایت ورزش سه، باشگاه استقلال چند روز پیش رسما با کایسری اسپور ترکیه نامه نوشت تا علی کریمی را در اختیار بگیرد اما هنوز پاسخی از این باشگاه دریافت نکرده است. مشکل اصلی که باعث شد مسئولان کایسری پاسخی برای استقلال نداشته باشند بسته بودن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه است.

باشگاه ترکیه ای به دلیل عدم توانایی در جذب بازیکنان جدید قصد دارد تمامی بازیکنان خود را حفظ کند و به همین دلیل علاقه مند به حفظ علی کریمی است.

در چنین شرایطی علی کریمی که در گذشته پیراهن استقلال را بر تن کرده و یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران آبی پایتخت است، هیچ پاسخ رسمی به درخواست استقلال نداده و منتظر تصمیم باشگاه ترکیه ای است. در رابطه با آن

جالب اینجاست که کریمی این روزها با بی توجهی به شایعات بازگشتش به استقلال، تصاویری از تمرین با کایسری اسپور را در صفحه شخصی خود منتشر کرده و به مروری برای آماده سازی خود می پردازد.

2056663

جالب اینجاست که کایسری اسپور نیز روزانه تصاویری از علی کریمی در فضای مجازی منتشر می کند تا مشخص کند علاقه ای به جدایی هافبک ایرانی ندارند.

اما مذاکرات استقلال با کایسری اسپور برای حضور کریمی ادامه خواهد داشت و باید دید چه سرنوشتی در انتظار این بازیکن خواهد بود.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *