اخبار اخبار ورزشی

عکس| ایمان خلیف یک هیولاست!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ آنا لوکا حموری از مجارستان و ایمان خلیف از الجزایر عصر شنبه در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های بوکس وزن 66 کیلوگرم بانوان المپیک 2024 به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه هم اکنون به دلیل بحث جنجالی جنسیت ایمان خلیف حساس شده است. لوکا هاموری بوکسور مجارستانی ساعاتی پیش گفت که به جنسیت خلیفه اهمیتی نمی دهد و برای او مرد/ترنسجندر بودن یا نبودن او مهم نیست. حالا این ورزشکار 23 ساله داستان جنجالی را بازنشر کرده است که در آن یک زن و یک هیولای شاخدار در رینگ بوکس با یکدیگر روبرو می شوند. داستانی که به نظر می رسد با هدف حمله به خلیفه 25 ساله است.

با وجود تمام این پاورقی ها، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد جنسیت ایمان خلیفه مؤنث است. او از ابتدا دختر به دنیا آمد و عکس های کودکی اش نشان از دختر بودن او دارد. علاوه بر این، روند تطبیق جنسیت و صدور مدارک هویتی برای افراد تراجنسیتی در الجزایر غیرقانونی است و کمیته بین المللی المپیک به او اجازه شرکت در المپیک 2024 را با پاسپورتش داده است که جنسیت او را زن ثبت می کند. ایمان خلیف با حمایت هموطنان الجزایری خود مواجه شد اما مخالفان به حکم فدراسیون بین المللی بوکس استناد می کنند که در آن گفته شده بوکسور الجزایری کروموزوم XY نر دارد.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *