اخبار اخبار ورزشی

عکس| بازگشت از مرگ پدر آقای ستاره

تبلیغات بنری


ایمان گدرزی; منیر نصراویی (35 ساله) عصر چهارشنبه پس از اصابت گلوله در زادگاهش ماتارو برای مراقبت های ویژه به بیمارستان منتقل شد.

بر اساس گزارش های منتشر شده در اسپانیا، او روز چهارشنبه در حالی که سگش را پیاده روی می کرد، مورد حمله گروهی قرار گرفت و با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت. پلیس کاتالونیا تایید کرد که سه نفر از آنها اندکی پس از حمله دستگیر شدند و مظنون چهارم نیز صبح پنجشنبه بازداشت شد.

النصراوی در شرایط وخیم در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، اما چند ساعت پس از ضربه چاقو وضعیت وی تثبیت شد. به گفته پلیس، تحقیقات درباره این حمله همچنان ادامه دارد و انگیزه آن مشخص نیست.

پلیس همچنین از ارائه جزئیات در مورد سن و ملیت بازداشت شدگان خودداری کرد. خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، از جمله کسانی بود که روز چهارشنبه به دیدار نصراویی رفت و یامال نیز روز پنجشنبه تمرین بارسلونا را ترک کرد و در کنار پدرش شرکت کرد. این مرد 35 ساله که در محله روکافوندا که یامال در آن بزرگ شده زندگی می‌کند، روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی مطلب جدیدی درباره وضعیت اخیر خود منتشر کرد و نوشت: “از همه شما برای حمایت شما متشکرم، اکنون احساس بهتری دارم.”

تصویر پشتی از فوت پدر آقای ستاره

نصراویی بزرگترین حامی پسرش در دوران حرفه ای نوپای خود بود و کمتر از یک ماه پیش، قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 را با لامینا جشن گرفت.

یامال بازیکن برجسته کشورش در این مسابقات بود و پدرش قبلاً اعلام کرده بود که این اعجوبه می تواند “بزرگتر از … [لیونل] “مسی.”

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *