اخبار اخبار ورزشی

عکس| توهین عجیب BBC به کریستیانو رونالدو!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ در لحظات اول وقت اضافه پرتغال مقابل اسلوونی، رونالدو می توانست گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند اما ضربه پنالتی او با واکنش فوق العاده یان اوبلاک همراه شد.

به گزارش ورزش سه ستاره پرتغالی حمایت شدید هم تیمی های خود را دریافت کردند و در ضربات پنالتی اولین ضربه پرتغال را به گل تبدیل کردند. او همچنین در پایان بازی بابت ضربه پنالتی از دست رفته از هواداران پرتغالی عذرخواهی کرد.

رونالدو و مسی دو بازیکنی هستند که این سال ها مدام در کانون توجه بوده اند. این بار شبکه تلویزیونی بریتانیا (بی بی سی) به ضربه پنالتی از دست رفته رونالدو به طرز عجیب و باورنکردنی پاسخ داد و او را «میسیانو بنالدو» خطاب کرد؛ موضوعی که با واکنش کاپیتان سابق چلسی و جان تری در صفحه شخصی اش همراه شد، از عبارت “آشغال واقعی” برای توصیف عملکرد این رسانه استفاده کرد.

از سوی دیگر هواداران در شبکه های اجتماعی این اقدام بی بی سی را به شدت محکوم کردند و حتی برخی از هواداران لیونل مسی این توهین به کریستیانو رونالدو را محکوم کردند.

با وجود این ضربه پنالتی از دست رفته، پرتغال با درخشش دیگو کاستا که سه ضربه پنالتی خود را مهار کرد، راهی مرحله یک چهارم نهایی یورو شد. در پایان بازی، همه بازیکنان و البته سرمربی، روبرتو مارتینز، از کریستیانو رونالدو دلجویی و دلجویی کردند.

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *