اخبار اخبار ورزشی

عکس| جورجینا در بیمارستان بستری شد

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ جمعه گذشته النصر در رقابت های لیگ عربستان به مصاف الخلود رفت و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 3-3 رضایت دادند اما غیبت کریستیانو رونالدو در این دیدار پس از حضور کامل در تیم النصر در چند دیدار اخیر حضور او را زیر سوال برد.

به گزارش سایت “ورزش سه”، پس از پایان این دیدار استفانو پیولی در پاسخ به سوالات خبرنگاران درباره دلیل غیبت این ستاره پرتغالی در این دیدار، تایید کرد که از شرایط بازیکنانش کاملا مطلع است. این ترکیب بر اساس شرایط انتخاب شد، اما او از ارائه توضیحات بیشتر خودداری کرد.

حالا جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو فاش کرده است که چهار روز به دلیل ذات الریه در بیمارستان بستری بوده و روز گذشته مرخص شده است، اما وضعیت او هنوز به ثبات لازم نرسیده است و باید در خانه استراحت کند و به منظور درمان تحت درمان قرار گیرد. تا بتواند این کار را انجام دهد. می توانید دوباره با فعالیت های عادی و روزانه شروع کنید.

روزنامه سان از بستری شدن جورجینا رودریگز در یکی از بیمارستان های آلمان در ریاض خبر داد و به نظر می رسد دلیل عدم حضور این بازیکن در تیم النصر در بازی الخلود نیز همین بوده و ترجیح داده در کنار او باشد. همسر و فرزندانش در این مورد.

جورجینا با انتشار تصویری از خود نشان داد که هنوز تحت درمان است و نوشت: “بالاخره من به خانه آمدم! من چهار روز را در بیمارستان با ذات الریه گذراندم. الان بهتر هستم، اما هنوز در حال انجام مراحل درمان در خانه با خانواده ام هستم. باید از همه کارکنان، پزشکیان، پرستاران تشکر کنم. و همه در این بیمارستان… آنها به خوبی از من مراقبت کردند.”

257251

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *