اخبار اخبار ورزشی

عکس| داور لیگ برتری خداحافظی کرد

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ یاسر همرنگ داور باتجربه لیگ برتر انگلیس در تعطیلات فوتبال باشگاهی به طور ناگهانی از دنیای فوتبال و داوری خداحافظی کرد.

این داور مطرح با انتشار پستی کنایه آمیز در صفحه شخصی خود به داوری خود در مسابقات فوتبال ایران پایان داد.

همرنگ در صفحه اینستاگرام خود نوشت: گاهی اوقات می رویم، نه به این دلیل که می خواهیم برویم، بلکه به این دلیل که به درد نمی خوریم.

وی در ادامه گفت: هر آغازی پایانی دارد و هر رابطه ای تاریخ پایانی دارد، داوری برای من شغل و حرفه نبود، برای من داوری رابطه ای پر از رشد، پر از یادگیری و پر از یادگیری بود. فشار و تنش.” آسیبی که آنها نیز در طول زمان انجام داده اند، باعث شده من به زندگی بهتر نگاه کنم، اما شما واقعاً جایی را می بینید که رشد از این به بعد متوقف می شود، یک جورهایی از شما کم می شود و من الان آنجا هستم. بنابراین ترجیح می دهم در این فوتبال داوری نکنم و بتوانم خودم را در جاهای دیگر به چالش بکشم.

این قاضی برجسته در قسمت بعدی نوشته خود می نویسد: «حکمیت در ایران یک اعتیاد نیست، زیرا به هر شکلی که تصورش را بکنید، ممکن است کسانی که نگاه بدبینانه دارند، بگویند برای بسیاری از مردم خوب است، اما بهای آن را ندارد، او افزود: موضع فوتبال ما در قبال داوری باید تغییر کند، در غیر این صورت روز به روز از مقصد خود دور خواهیم شد.

همرنگ افزود: در این 25 سالی که داور بودم، اگر کسی از رفتار بد من در زمین ناراحت شد، دستش را اینجا می‌بوسم و از خدای حکیم طلب بخشش می‌کنم. شاهد باشید که من عمداً کاری انجام ندادم. وقتی شکایت می کنی، خودت را قربانی می کنی! در هر موقعیتی که هستید، یا آن را رها کنید، تغییرش دهید یا بپذیرید!

257251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *