اخبار اخبار ورزشی

عکس | دومین خرید عجیب استقلال؛ وینگر اهل بوسنی در راه تهران!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ طبق اخبار منتشر شده از سوی رسانه های بوسنیایی، آلمدین زلکیچ با امضای قراردادی با استقلال، به ایران سفر کرده و تست های پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت تا دومین خرید عجیب آبی ها در بازار تابستانی نامیده شود.

به گزارش ورزش سی، به نظر می رسد انتشار اخبار عجیب از باشگاه استقلال پایانی ندارد. با اعلام قرارداد غیر رسمی آبی ها با دروازه بان مقدونیه ای بوسنی به نام ودران کیوسوسکی در چند روز اخیر، حالا دومین خرید بی سر و صدا این تیم نیز فاش شده است.
همانطور که از گوشه و کنار شنیده شد، پس از پایان لیگ برتر انگلیس، شرکت هلدینگ خلیج فارس پیشنهاد رسمی با امضای فرشید سامی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال، برای تعدادی بازیکن خارجی از جمله دروازه بان بوسنیایی و بازیکن دیگری به نام المدین ارائه کرد. زلیکیچ. ارسال شده و در نوع خود عجیب است.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که در آن زمان وضعیت نکونام برای فصل آینده نامشخص بود و ظاهرا مدیران باشگاه بدون اطلاع کادرفنی این بازیکنان را منصوب کردند و حالا که موضوع ادامه حضور نکونام در استقلال حل شده است. او در حال خرید باشگاه جدید است.

رسانه های بوسنیایی می نویسند که آلمدین زلیجیچ، وینگر 28 ساله بوسنی و هرزگوین که تا چندی پیش کاپیتان تیم فوتبال سارایوو بود، به کار خود در این تیم ایران ادامه خواهد داد.

همانطور که در فاکتور مشخص است، زلکیچ به ایران سفر کرده است. او در روزهای آینده تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و پس از آن باید قرارداد خود را امضا کند.
زلیکیچ از 10 مارس بدون باشگاه بوده است. ابتدا توسط سارایوو از این تیم کنار گذاشته شد و پس از چند روز این بازیکن قرارداد خود را با باشگاهش فسخ کرد. او تاکنون سه بازی برای تیم ملی بوسنی انجام داده است.

اگرچه رسانه های بوسنیایی به صورت رسمی نامی از استقلال نبردند، اما از این باشگاه خبر رسید که تیم ایرانی قصد جذب این بازیکن استقلالی را دارد و حتی پیشنهاد رسمی برای او ارسال شد.

باید دید واکنش باشگاه استقلال به خصوص جواد نکونام به این خبر چه خواهد بود. در حال حاضر مدیران باشگاه برای دو بازیکن از بوسنی پیشنهاد رسمی ارسال کرده اند اما به نظر نمی رسد سرمربی آبی ها برای جذب آنها چراغ سبز نشان دهد.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *