عکس | رئال مادرید هم لامین یامال دارد!
اخبار اخبار ورزشی

عکس | رئال مادرید هم لامین یامال دارد!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ این روزها از بازیکنی از تیم جوانان رئال مادرید نام برده می شود که از یک نظر می توان او را با سرخیو راموس و از نظر دیگر با یامال مقایسه کرد. نام او خوان مارتینز است. این مدافع میانی 16 ساله که پیش از این از چند تیم در لیگ برتر انگلیس پیشنهاداتی دریافت کرده است، یکی از پدیده های آکادمی رئال مادرید و مورد توجه همه مربیان این باشگاه است. چه آربلوا در تیم جوانان، رائول در تیم دوم و حالا کارلو آنچلوتی که امروز صبح اولین بازی خود را برای تیم اصلی رئال زیر نظر کارلوتو مقابل میلان انجام داد.

به گزارش وبسایت ورزش سه، مارتینز جایگاه ویژه ای در برنامه های سرمربی ایتالیایی دارد، به خصوص که آلابا هنوز سه ماه یا بیشتر تا بازگشت او فاصله دارد. رائول آسنسیو در ابتدا به عنوان جانشین آلابا در ابتدای فصل معرفی شد، اما خوان مارتینز تحت تاثیر قرار گرفته است.

در 16 سالگی و با چنین شباهت ظاهری به سرخیو راموس، آینده خوبی را برای او در رئال مادرید پیش بینی می کنند. حتی آنچلوتی که همیشه مراقب بازیکنان جوان است، بعد از بازی با میلان از او تمجید کرد.

کارلیتو گفت: “او پتانسیل بالایی دارد و من همه چیزهایی را که یک مدافع میانی نیاز دارد در او می بینم.” خوان مارتینز به خوبی با توپ کار می کند و همیشه سرش را بالا و متمرکز نگه می دارد. او هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و می تواند آینده خوبی در رئال مادرید داشته باشد. او در تیم جوانان کار بزرگی انجام داد و کیفیت بسیار بالایی دارد.

2061521

مارتینز شب گذشته در ابتدای نیمه دوم جای رودیگر را گرفت و در یک صحنه، تکل درخشانی را در بهترین زمان ممکن انجام داد تا مهاجم میلان نتواند تک به تک شود. اولین بازی او با پیراهن رئال مادرید بسیار امیدوارکننده بود و حالا رئال می تواند مانند بارسلونا بگوید که یک پدیده 16 ساله را در تیم خود دارد.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *