اخبار اخبار ورزشی

عکس| رونمایی از سید حسین در کنار ستاره‌های سابق العربی

تبلیغات بنری


به گزارش خبرگزاری رابو، یکی از ماجراهای فصل نقل و انتقالات تابستانی باشگاه استقلال مربوط به خط دروازه است و ماجرا از خرید یک دروازه بان اروپایی آغاز شد و حالا گفته می شود این دروازه بان بازگشته است. به کشورش

گزارش اسپورت سی بیان کرد: سید حسین حسینی که فصل گذشته مقابل استقلال درخشان ظاهر شد و از نظر میانگین کلین شیت در هر مسابقه بیشترین کلین شیت را در لیگ برتر انگلیس داشت، این روزها در حال انجام است. تمرین خود در تهران با فرشید اسماعیلی و مهرداد محمدی، دو تن از دوستان نزدیکش در فوتبال، بازیکنانی با سابقه بازی در لیگ ستارگان قطر و باشگاه العربی.

فرشید اسماعیلی که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر با پیراهن دارت بازی کرد و 4 پاس گل و یک گل به ثمر رساند نیز به عنوان بازیکن آزاد تمرینات خود را آغاز کرده و هنوز تصمیمی برای تیمش برای فصل آینده ندارد. او این کار را نکرد و به نظر می رسد با توجه به تعداد بازیکنان کم بازار فوتبال ایران، عجله ای برای امضای قرارداد ندارد تا بهترین انتخاب را انجام دهد.

مهرداد محمدی فصل گذشته هم بمب اردوی آبی ها بود که در فینال لیگ برتر موفق شد 8 گل به ثمر برساند و خبرهایی مبنی بر موافقت او برای ادامه حضور در استقلال شنیده شد اما هنوز این موضوع به صورت رسمی اعلام نشده است. باید دید در صورت سقوط بازیکن سابق چه اتفاقی برای او می افتد.

251251

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *