اخبار اخبار ورزشی

عکس | رونمایی از پسر رونالدینیو در تیم انگلیسی!

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ مندز به عنوان فرزند رونالدینیو که یکی از ستاره های بزرگ بارسلونا به حساب می آید، در سال 2023 و پس از تمرینات و جلسات آزمایشی موفق، سرانجام با تیم زیر 19 سال بارسلونا قرارداد امضا کرد تا پیراهن این تیم را بر تن کند.

به گزارش سایت اسپورت سی، دوران حضور او در اسپانیا چندان خوب و موفق نبود و نتوانست کادر فنی تیم اول را متقاعد کند تا از او در تشکیل این تیم استفاده کنند و همین امر باعث شد پس از 12 ماه و در پایان این تیم از او جدا شود. دوره قرارداد او در ژوئن 2024 به پایان می رسد و تصمیم می گیرد این باشگاه را ترک کند. با وجود تلاش های رونالدینیو، هیچ توافقی بین دو طرف حاصل نشد و او به دنبال یافتن یک باشگاه جدید بود.

رسانه های برزیلی چند روز پیش گزارش دادند که مندز به همراه مدیر برنامه های خود به انگلیس رفته و امیدوار است به فوتبال خود در این کشور ادامه دهد شب گذشته باشگاه برنلی با انتشار تصاویری اعلام کرد که این ستاره جوان را به خدمت گرفته و او در این کشور بازی خواهد کرد کشور پیراهن تیم برای فصل جدید.

مندز یک وینگر چپ پا است و حالا هواداران برنلی مشتاقانه منتظر حضور او در چمپیونشیپ هستند و امیدوارند که این بازیکن بتواند به آنها کمک کند تا به لیگ برتر بازگردند.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *