عکس | صعود آرژانتین پس از اشتباه باورنکردنی لیونل مسی
اخبار اخبار ورزشی

عکس | صعود آرژانتین پس از اشتباه باورنکردنی لیونل مسی

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024 به مصاف تیم ملی اکوادور رفت و پس از تساوی 1-1 در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی با نتیجه 2 بر 4 پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد. گرد بازی نیمه نهایی بود.

به گزارش سایت ورزش سه، هواداران این تیم از غلبه بر مصدومیت لیونل مسی و حضور در ترکیب اصلی این تیم بسیار خوشحال بودند اما این لیساندرو مارتینز بود که در نیمه اول پس از پاس گل الکسیس مک آلیستر در دقیقه 35 به گل رسید. از مسابقه او دروازه را باز کرد و آرژانتین را جلو انداخت.

در دقیقه 62 نیمه دوم اکوادور فرصت گل تساوی را پیدا کرد اما انر والنسیا ضربه پنالتی را به تیرک دروازه زد و این موقعیت فوق العاده را از دست داد و بازی با همان گل ادامه یافت. در اولین دقیقه وقت های تلف شده در حالی که به نظر می رسید صعود آرژانتین قطعی است، اکوادور در نهایت گل تساوی را به ثمر رساند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

اتفاق عجیب این بود که مسی که در جریان بازی درخشان ظاهر نشد، پشت ضربه اول ایستاد و ضربه پنالتی را بیرون اجرا کرد و شوک بزرگی برای تیمش ایجاد کرد، اما دپو مارتینز آن را جبران کرد و اولین ضربه پنالتی را اعلام کرد. برای اکوادور خود را کنترل کنید تا همه چیز به آرامی پیش برود.

2050554

جولن آلوارز دومین ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و بار دیگر این مارتینز بود که توانست ضربه پنالتی دوم اکوادور را مهار کند و تیمش را به برتری برساند و با گل های الکسیس مک آلیستر، گونزالو مونتی و نیکلاس اوتامندی، شاگردان لیونل اسکالونی بودند که توانستند به صحنه پیش بروند.

2050555

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *