اخبار اخبار ورزشی

عکس | فرصت طلایی طارمی پس از انتقال به اینتر

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ اگر آرژانتین و فرانسه به فینال‌های کوپا آمریکا و یورو 2024 برسند، بهترین مهاجمان اینتر لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام تا ماه آگوست در دسترس نخواهند بود که طبیعتا مهدی طارمی، مهاجم ایرانی جدید اینتر را در هفته‌های ابتدایی فصل سری آ به عنوان گزینه جایگزین خواهد داشت. . حال و هوای خوبی خواهد داد. طارمی می تواند در بازی های تدارکاتی هم خودش را نشان دهد.

به گزارش “ورزش سه”، فوتبال نویس گاتزتا دلو اسپورت مقاله خود را اینگونه آغاز می کند و می نویسد مهدی طارمی می تواند امیدوار باشد که فرصت خوبی برای نشان دادن ارزش های خود از ابتدا پیدا کند.

متن زیر آماده است: “اینتر به ساعت نگاه می کند و منتظر می ماند. فردا صبح در صبحانه اینتر متوجه خواهد شد که آیا فصل بی پایان لائوتارو مارتینز به نیمه نهایی کوپا آمریکا می رسد یا خیر.

سپس، در پایان روز، اینتر با یادداشت های دیگری در دفترچه خاطرات خود می خوابد، یکی، مارکوس تورام و فرانسه با پیروزی مقابل پرتغال به نیمه نهایی یورو می رسد، که او را تا 9 جولای مشغول خواهد کرد. گزینه دوم، مارکوس توسط پرتغال حذف می شود و آماده رفتن به تعطیلات است. با این حال، یک چیز مسلم است; تورام و لائوتارو از 21 روزی که باشگاه به همه بازیکنان داده استفاده خواهند کرد و ما فقط باید بفهمیم چه زمانی.

در اینجا، اگر تورام و لائوتارو بیایند، مهاجم آرژانتینی در 15 جولای (25 ژوئیه) در میامی به دنبال سومین عنوان متوالی با آرژانتین خواهد بود و تورام در 14 جولای (24 جولای) در برلین برای یورو می جنگد. به این ترتیب لائوتارو و مارکوس قبل از 5 تا 6 آگوست (15 مرداد) یعنی حدود ده روز مانده به شروع مسابقات به تمرینات آپیانو برنمی گردند.

در عوض، مهدی طارمی بدون توجه به اینکه تورام و لائوتارو چه زمانی می آیند، آماده بازی برای اینتر است. زمانی که تمرینات پیش فصل اینتر در 13 جولای آغاز می شود، مهدی در آنجا خواهد بود و وظیفه ای برای تکمیل کردن دارد و از همه چیز در پیش فصل استفاده می کند تا اینزاگی را متقاعد کند که فوراً او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

تارامی استارتر خوب

شروع مهدی از ابتدا امیدوارکننده بود. او برای تسریع در تطبیق، شروع به مطالعه زبان ایتالیایی زودهنگام کرد، بیش از یک بار برای جستجوی خانه به میلان رفت (ماموریت انجام شد) و مهمتر از همه، فرصت ملاقات با اینزاگی را پیدا کرد: «من و مربی خوب صحبت کردیم. ”

مهاجم سابق پورتو پس از دیدار با اینزاگی گفت: “کار کردن با او هیجان انگیز خواهد بود.” با تماشای مسابقات اینتر از تلویزیون، احساس کردم که تیم قوی، منسجم و ارتباط خوبی بین گروه و ایده های مربی است.

اینزاگی و کادرش نیز همه چیز را پیش بردند: تارمه از راه دور مورد مطالعه قرار گرفته است و آنالیزهای ویدئویی تایید کرده است که حضور او در تیم بدون مشکلات زیادی امکان پذیر خواهد بود. چون مهدی می تواند به عنوان یک مهاجم مرکزی ناب بازی کند یا به عنوان مهاجم دوم. او می تواند به بازی عمق بدهد یا در داخل محوطه جریمه به عنوان گل بازی کند. او گل می زند و گل می آفریند، کاری که لائوتارو و تورام فصل گذشته انجام دادند. او بیهوده به خدمت گرفته نشد و یک ماه تمام فرصت دارد تا این را به مربی نشان دهد.

258 258

تبلیغات بنری

khabaronline به نقل از رابو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *