اخبار اخبار ورزشی

عکس | قهرمان لیگ برتر مشخص شد

تبلیغات بنری


به گزارش -؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، در دیدارهایی که در آخرین روز لیگ برتر تنیس و در دیدار تیم های الماس نیشان پاسارگاد و کلزگستر سعدآباد برگزار شد، امیرحسین بادی از سد محمد خوش خلق گذشت. اما علی رضا و النصیری نتیجه را به حسام الیزدی واگذار کردند تا نتیجه این دیدار در بازی دوبل مشخص شود. در این دیدار تیم بادی مشتاقی ور توانست تیم گردان خوش خلق را شکست دهد و این دیدار با برتری نیشان پاسارگاد به پایان رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده جلوا گشت پارسیان ملوان ناداگا را شکست داد. اولین دیدار دو تیم با برتری کیاریش حنیفی مقابل امیرعلی قوام همراه بود اما در ادامه پارسا اشجری توانست یونس تالور را شکست دهد و در دو ضرب شاگردان شجری قوام موفق به شکست تیم حنیفی تالر شدند تا اینکه جلفا در این دیدار پیروز شد. و قرار است دور فارسی به پایان برسد.

در سومین دیدار تیم گاز البرز تیم رعد ارتش دفاع را شکست داد. علی یزدانی با غلبه بر دنیس کالیک اقدام را آغاز کرد اما سامیار الیاسی در ادامه موفق شد سینا مقیمی را شکست دهد و در دو ضرب تیم کالک، الیاسی و یزدانی تیم مقیمی و یزدانی را شکست دهد.

به این ترتیب وضعیت لیگ برتر تنیس با قهرمانی تیم گاز البرز به پایان رسید و رعد پدافند هوایی ارتش بر سکوی دوم نشست. جلوا گشت پارسیان به مقام سوم بسنده کرد و ملوان نداگا، الماس نیشان پاسارگاد و کالاگیستار سعد آباد از چهارم به ششم رسیدند.

253 258

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *